یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 1128401
۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱
حجت الاسلام والمسلمین غفوری، نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه

حوزه/ دو عنصر هدایت‌گری رهبر فرزانه انقلاب (مدظله‌العالی) و بصیرت مردم آگاه ما ، دست ‌به ‌دست هم داد و یکی از بزرگ‌ترین توطئه‌های دشمنان ، در روز نهم دی‌ماه نقش بر آب کرد، تا دشمن را در این صحنه هم ناکام بگذارد..

به گزارش خبرنگار خبرگزاری « حوزه » در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین حاج حبیب الله غفوری، نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه، بمناسبت فرا رسیده هفته بصیرت و یوم الله نهم دی، در یادداشتی با عنوان« ملت بصیر ایران » آورده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

نَصْرٌ مِنَ اللَّهِ وَ فَتْحٌ قَرِیبٌ

ملت بصیر ایران، سربلند حوادث دوران!

یاد و خاطره رشادت‌ها، شجاعت‌ها و بصیرت ملت سربلند ایران اسلامی در نهم دی‌ماه سال ۱۳۸۸، گرامی‌ باد.

ویژگی فتنه این است که فضا را به‌نحوی غبارآلود می‌کند و آب را به‌شکلی گل‌آلود می‌کند که تشخیص حق از باطل برای انسان‌هایی که در معرض فتنه قرار گرفته‌اند، بسیار دشوار شود.

دشمنان خارجی و عوامل داخلی‌شان را میدان‌دار فتنه سال ۸۸ بودند و اهمیت آن‌چه که در نهم دی‌ماه سال ۸۸ رقم خورد و ملت بزرگ ما حماسه آفریدند، در این است که به‌ رغم این‌که دشمنان و عوامل داخلی‌شان، با موج افترا و تهمت تقلب در انتخابات، به نظام مقدس جمهوری اسلامی که سازوکار قانونی انتخاباتش به‌نحوی است که اصلاً امکان تقلب سازمان‌یافته در انتخابات وجود ندارد، فضا را بر مردم نجیب ما غبارآلود کردند، تا تشخیص حق از باطل برای مردم دشوار شود.

در اهمیت اطاعت از رهبری و اثرگذاربودن پیوند بصیرت ملت و هدایت‌گری امام امت، همین بس، اولاً: پرچم‌داری هدایت‌گری توسط رهبر فرزانه انقلاب (مدظله‌العالی) در سخنرانی‌ها و به‌ویژه خطبه‌های نماز جمعه تهران که توسط معظم‌له انجام شد، مسیر را بر ملت ما روشن کرد.

ثانیاً: بصیرت مردم سربلند و مجاهد ما هم، در تشخیص حق از باطل و این‌که این یک فتنه بزرگ برای نابودی کشور و انقلاب اسلامی است، بسیار حائز اهمیت بود. این دو عنصر هدایت‌گری رهبر فرزانه انقلاب (مدظله‌العالی) و بصیرت مردم آگاه ما دست ‌به ‌دست هم داد و یکی از بزرگ‌ترین توطئه‌های دشمنان، در طول تاریخ انقلاب اسلامی را با حضور مسئولانه در صحنه، در روز نهم دی‌ماه نقش بر آب کرد، تا دشمن را در این صحنه هم ناکام بگذارد.

حوادث فتنه ۸۸ ، یک تجربه بزرگ برای ملت مجاهد، آگاه، بصیر و سربلند ایران اسلامی بود که به ما این توان را داد، تا بتوانیم در مقابل توطئه‌هایی از این‌دست ولی بسیار بزرگ‌تر و فراگیرتر، نظیر فتنه سال ۱۴۰۱ در جنگ شناختی، ترکیبی و ادراکی که دشمن باحضور غول رسانه‌ای، علیه انقلاب اسلامی به راه انداخت، با آگاهی کامل ایستادگی کنیم.

صحنه‌های گوناگون پیروزی جبهه‌ی اسلام، انقلاب اسلامی و ملت‌های مظلوم، به‌ویژه ملت سربلند ایران اسلامی، در مقابل دشمنان مستکبر و به‌ویژه شیطان بزرگ را درس عبرتی است و به ‌فضل‌ خدا ملت سربلند و آگاه ایران اسلامی در عصر غیبت کبری، زمینه‌ساز ظهور حضرت ولی‌عصر (بقیةالله‌الاعظم) خواهند بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha