دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام مهدی قدرتی مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان

حوزه/مدیر کل تبلیغات اسلامی استان لرستان از برگزاری نشست مدیران تبلیغات اسلامی استان های منطقه ۴ کشور در لرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام مهدی قدرتی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان لرستان امروز در حاشیه نشست مدیران کل تبلیغات اسلامی استان‌های منطقه ۴ کشور در خرم آباد در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: این نشست با هدف برنامه‌ریزی برای اجرای برنامه‌های چهارمین سالگرد شهادت سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی و ایام الله دهه فجر در لرستان برگزار شد.

وی افزود: نشست مدیران کل تبلیغات اسلامی استان‌های زاگرس نشین با حضور استان‌های لرستان، کردستان، ایلام و کرمانشاه با هدف هم‌فکری و هم‌افزایی در عملیات فرهنگی برای بوم زیست منطقه غرب کشور در خرم آباد برگزار شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به اینکه این نشست اولین دوره‌ای است که توسط سازمان‌ تبلیغات اسلامی در غرب کشور برگزار شده است، خاطرنشان کرد :بررسی و برنامه‌ریزی عملیات فرهنگی باقی مانده سال۱۴۰۲ و نیز عملیات چله انقلاب از سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم تا پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن، محور و موضوع این نشست است.

حجت الاسلام قدرتی با اشاره به اجرای برنامه‌های سالگرد شهادت حاج‌ قاسم سلیمانی، دهه بصیرت، بزرگداشت علامه مصباح(ره)، برگزاری مراسم اعتکاف، جشن‌های میلاد حضرت زهرا(س) و حضرت علی(ع) و جشنواره بزرگ انقلاب اسلامی، گفت: این برنامه‌ها در قالب‌های مختلف از جمله نشست، کارگاه، جلسات بصیرتی، نمایشگاه، پویش‌ها و عملیات ویژه رسانه‌ای برگزار خواهد شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha