یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
امام جمعه همدان

حوزه / امام جمعه همدان با بیان اینکه امروز نیازمند عملیات مشترک فرهنگی هستیم، گفت: متاسفانه نتوانستیم عملیات مشترک فرهنگی که بتواند اذهان را با خود به خوبی همراهی کند طراحی کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی عصر امروز در جمع مسئولان گروه‌های جهادی حوزوی استان همدان، با تقدیر از اقدامات انجام شده در طول سال توسط گروه‌های جهادی در عرصه‌های مختلف، اظهار داشت: در شرایط فرهنگی موجود اگر موفقیتی وجود دارد، این محصول زحمات تک تک این جمع و امثال شما است.

وی با بیان اینکه این جلسه قرار بود یک سال پیش تشکیل شود، گفت: متأسفانه به هر دلیل تشکیل این جلسه به تأخیر افتاد،در حالی که اگر زودتر شاهد برگزاری آن بودیم، شاید با خلأهای کمتری در عرصه فعالیت‌های جهادی روبرو می‌شدیم.

امام جمعه همدان، با اشاره به اینکه در دفتر با مراجعات متعددی از سوی گروه‌های تبلیغی، جهادی مواجه هستیم، یادآور شد: اگر اساسنامه و هیئت مدیره گروه‌های تبلیغی جهادی شکل بگیرد و دبیری برای آن معرفی شود، همه مجموعه‌های جهادی با این مجمع ارتباط برقرار خواهند کرد و لذا سپس به میزان فعالیت‌ها از آنها حمایت خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه رصد فعالیت‌های گروه‌های جهادی از دیگر وظایف هیئت مدیره گروه‌های جهادی خواهد بود، اظهار کرد: امروز نیازمند عملیات مشترک فرهنگی هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان، با اشاره به اینکه از نمایش فصل شیدایی می‌توان به عنوان کار خوب یاد کرد، ابراز کرد: متاسفانه نتوانستیم عملیات مشترک فرهنگی که بتواند اذهان را با خود به خوبی همراهی کند را طراحی کنیم.

وی با بیان اینکه این جمع باید نسبت به شناسایی آسیب‌ها و اولویت‌های هر یک از مناطق استان اقدام کند، گفت: با شناسایی نیازمندی‌های هر منطقه، باید بر اساس آن طرحی مناسب را ارائه کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی، با تأکید بر اینکه در شورای تبلیغ تلاش ما حمایت از همه گروه‌ها و فعالان استان است، ابراز کرد: در اصل همه ما یک مجموعه هستیم، شاید اسم‌ها متفاوت باشد اما حقیقت ما یکسان است.

وی با اشاره به اینکه اعتقاد ما بر این است که موفقیت تک تک شما، یعنی موفقیت شورای تبلیغ و حوزه علمیه، خاطرنشان کرد: به لحاظ انسجام و کار تشکیلاتی و برقراری ارتباطات، دچار برخی مشکلات هستیم که این هیئت مدیره می‌تواند گامی مثبت در این عرصه باشد.

رئیس شورای تبلیغ استان همدان، با بیان اینکه همه دارای یک هدف واحد هستیم، یادآور شد: موفقیت‌ها در این میدان، وابسته به هم و نیازمند حضور در کنار یکدیگر است.

وی در پایان با تقدیر از تلاش‌ها و خدمات حجت الاسلام عزت پور دبیر قرارگاه جهادی شهید مدنی، اظهار کرد: امیدواریم هر چه زودتر شاهد بهبودی کامل این روحانی جهادی که در عرصه خدمت رسانی به بیماران در ایام کرونا و آب رسانی در ایام مواجه شدن با مشکل کم آبی در همدان بسیار فعال بود و با آسیب‌های بدنی مواجه شده است، باشیم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha