سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران

حوزه/ دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران گفت: به دشمنان انقلاب اسلامی علی‌الخصوص آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی اعلام می‌کنیم تا پای جان در راه ولایت ایستاده‌ایم و لحظه‌ای عقب نخواهیم نشست و دشمنان اسلام بدانند که قطعا به زودی پاسخ قاطع و دندان‌شکنی دریافت خواهند کرد.

شایان ترکمانی، دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران و فعال دانشجویی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، اظهار داشت: حادثه‌ی تروریستی کرمان و شهادت چندین تن از هموطنان عزیزمان، آن هم در چهارمین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم و فقدان عمار انقلاب، علامه مصباح یزدی(ره)، قلب آکنده از غم ما را سخت به درد آورد و امت اسلامی را سیاه‌پوش و عزادار این اتفاق تلخ نمود.

وی افزود: بر هیچ کس پوشیده نیست که این عمل خبیث و شیطانی جز از دست به خون‌آلوده‌ی شیطان بزرگ، آمریکا و هم‌دستان و نوچه‌هایش در منطقه و جهان برنمی‌آید و این هم بخاطر شکست‌های پی ‌در پی‌ایست که مقاومت و حاج قاسم سلیمانی عزیز در منطقه برای آنها رقم زده‌اند.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران با بیان این که این شیاطین خواستند با این وحشیگری تازه خود، کمی از زخم‌هایی که از پیکار با جبهه ی مقاومت و شهیدالقدس برداشته اند، را بپوشانند و با انحراف اذهان عمومی و تحریف و تخریب کمی برای بقای بیشتر خود زمان بخرند، گفت: ولی باید بدانند که این تخیل باطل است و در غرقابی که در آن بیشتر دست و پا می زنند سریع تر غرق و نابود می شود!

وی خاطرنشان کرد: این کت‌ و شلواری‌های کراواتی‌ زده‌ی به ظاهر متشخص، بار دیگر حقیقت تروریست خود را نشان دادند و ثابت کردند که جنایت برای آنها حد و حدودی نمی‌شناسد و در طمع قدرت و مادیات، دست به هر جنایتی می‌زنند.

ترکمانی ادامه داد: اما به فرموده ی امام انقلاب (ره) هر چه از ملت ما بکشید، آنها بیدارتر و هشیارتر می شوند! به راستی که احمق‌ها ملت شهیدپرور و عاشق شهادت ایران اسلامی عزیز را نشناخته‌اند که خیال باطل به خود راه داده‌اند و تصور می‌کنند، می‌توانند با جنایت و کشتار وحشیانه در کرمان یا هر جای دیگری این عاشقان ولایت را از مسیری که باقدرت می‌روند ذره‌ای منحرف کنند.

وی افزود: دشمنان اشتباه نکنند، ما ملت امام حسینیم، ما بدنبال شهادت شب و روز جستجو می‌کنیم و هر که بخواهد جلوی این حرکت مقدس سینه‌سپر کند او را زیر پا له خواهیم کرد و این را ملت ایران در تاریخ بارها و بارها ثابت کرده است.

این فعال دانشجویی تصریح کرد: ضمن عرض تبریک به شهدای عزیزمان در این حادثه‌ی تروریستی و تسلیت به بازماندگان‌شان، امت اسلامی و حضرت بقیة الله الاعظم(روحی و ارواحنا فداه)، به دشمنان انقلاب اسلامی علی‌الخصوص آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی اعلام می‌کنیم تا پای جان در راه ولایت ایستاده‌ایم و لحظه‌ای عقب نخواهیم نشست و دشمنان اسلام بدانند که قطعا به زودی پاسخ قاطع و دندان‌شکنی دریافت خواهند کرد. و همه بدانند که به وعده ی خدا بهای این خون‌های طیبه نابودی آنها از صفحه‌ی روزگار خواهد بود ان شاالله تعالی.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha