یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر/ دیدار با آیت الله حیدری

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین حسینی کوهساری با حجت الاسلام و المسلمین حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری دیدار و گفتگو کرد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت‌الاسلام و المسلمین حسینی کوهساری مسئول مرکز ارتباطات و بین‌الملل حوزه‌های علمیه و حجج اسلام امین‌دین مدیر دفتر ادیان و مذاهب و مدیر اروپا-امریکا، موسوی‌زاده مدیر تبلیغ بین‌الملل و آل‌ایوب مسئول دفتر ارتباطات حوزه علمیه قم و نجف اشرف، با حجت الاسلام و المسلمین حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و مسئول مدرسه علمیه الغدیر اهواز، دیدار و گفتگو کردند.

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام و المسلمین حسینی کوهساری ضمن بیان گزارشی از فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته در عرصه تبلیغ بین الملل، به بیان دغدغه های خود پرداخت.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین حیدری ضمن بیان خاطرات تبلیغی خود در کشور لبنان، به بیان ظرفیت های موجود در استان خوزستان در زمینه تبلیغ بین الملل پرداخت.

وی همچنین بر لزوم استفاده از ظرفیت های مبلغین فعال در عرصه تبلیغ بین الملل علی الخصوص در زمینه تقریب مذاهب تاکید کرد.

گفتنی است در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین بلادیان مدیر حوزه علمیه خوزستان و حجت الاسلام علیزاده مسئول مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه علمیه خوزستان نیز حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha