چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ |۲۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 29, 2024
امام جمعه برازجان

حوزه/ امام جمعه برازجان گفت: متاسفانه علی رغم پیگیری های مستمر بلا تکلیفی پست های مهم امنیتی و فرهنگی شهرستان دشتستان بدون دلیل موجه با سرپرستی و بدون  رئیس اداره می شود.

‌به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام حسن مصلح امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر برازجان اظهار داشت: متأسفانه علی رغم تماس ها و پیگیری های مستمر و حساسیت شهرستان دشتستان در عرصه های فرهنگی اجتماعی و امنیتی، بعضی از پست‌های کلیدی شهرستان چندین ماه و بعضاً چندین ساله بدون دلیل موجه با سرپرستی و بدون رییس اداره می‌شوند که قطعاً به ضرر شهرستان دشتستان و مردم منطقه است.

امام جمعه برازجان افزود: از جمله آنها اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و تبلیغات اسلامی است هر دوی این اداره ها می توانند نقش مؤثر و خطیری در عرصه های فرهنگی تبلیغی داشته باشند و با سرپرستی اداره می شوند لذا عملاً کارآیی لازم را در عرصه فرهنگی تبلیغی و اجتماعی ندارند همچنین منطقه انتظامی با این همه معضلات اجتماعی امنیتی و حساسیت آن چند ماهه که با سرپرستی فرماندهی می‌شود.

حجت الاسلام مصلح ابراز داشت: این خلا مدیریتی قطعاً بر عملکرد این ادارات و نهادها موثرند انتظار می رود مدیران استانی قبل از آنکه بخواهند مدیری را از این شهرستان بردارند فردی کارآمد و متناسب تعیین و مشخص نمایند تا خللی در مدیریت های مهم شهرستان دشتستان ایجاد نشود.

وی در مورد حادثه تروریستی کرمان اظهار داشت: دو انفجار دلخراش روز چهارشنبه در مسیر مزار سردار دلها، حکایت از هم عهدی مزدوران خبیث استکبار با صهیونیستهای خبیث دارد که برای سرپوش گذاشتن برشکستهای راهبردی شان، مرتکب شده اند.

حجت الاسلام مصلح افزود: این واقعه نشان داد، شهید سلیمانی برای دشمن از سردار سلیمانی خطرناکتر است و همچنان از تربت و وصیت و راه و رسم سلیمانی می ترسند.

امام جمعه برازجان اظهار داشت: عامل اصلی این حادثه تروریستی رژیم سفاک و جلاد صهیونیستی و آمریکای جنایتکار است که باید منتظر انتقام سخت و تاوان سنگین آن باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha