دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
امام جمعه دیر

حوزه/ حجت الاسلام حسینی گفت: دشمنان حقیقت همواره سعی کرده اند با سلاح ترور و کشتار مردم بی‌گناه، اراده مستحکم مردم انقلابی ایران اسلامی را درهم شکنند.

حجت الاسلام سیدعلی حسینی امام جمعه دیّر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر، اظهار داشت: بار دیگر دست‌های آلوده و مغزهای متحجر وابستگان تروریست، منافقان مزدور آمریکا و صهیونیسم جهانی جنایتی دیگر خلق کرده و زائران مظلوم سردار دل‌ها را به جرم ایمان با بصیرت و همراهی با جبهه حق، به خاک و خون کشیدند.

وی افزود: دشمنان حقیقت، همواره سعی کرده‌اند با سلاح ترور و کشتار مردم بی‌گناه، اراده مستحکم مردم انقلابی ایران اسلامی را درهم شکنند، حال آنکه امام خمینی(ره) آن رهبر آزادگان جهان در قرن معاصر فرمودند "بکشید ما را ملت ما بیدارتر می‌شود".

حجت الاسلام حسینی گفت: پرچمی را که امام و شهیدان برافراشته‌اند، امروز ملت بابصیرت و انقلابی ما با رهبری امام خامنه‌ای سرفراز و بلند مرتبه نگاه خواهند داشت و راه شهید سلیمانی‌ها، شهید سید رضی موسوی‌ها و مکتب شهیدان مقاومت را تا پای جان زنده نگاه خواهند داشت.

وی بیان کرد: ضمن محکومیت این اقدام جنایتکارانه و کور تروریستی، مراتب تبریک و تسلیت خود را به پیشگاه حضرت صاحب‌الزمان(عج)، نائب برحقش مقام معظم رهبری، مردم شهیدپرور کرمان و خانواده‌های شهدای این حادثه ابراز نموده، برای شهیدان آرزوی علو درجات و مجروحان شفای عاجل از خداوند مسئلت می‌نماییم.

امام جمعه دیّر تأکید کرد: از آحاد مردم انقلابی ایران اسلامی، استان بوشهر و شهرستان دیّر می‌خواهم راه شهیدان مقاومت و مکتب شهید سلیمانی و یارانش را پاس دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha