یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
دوره مسیرنما

حوزه/ حجت الاسلام زارع از برگزاری دوره مسیرنما(دوره آشنایی با مسیر طلبگی و کار ویژه های روحانیت) در استان بوشهر خبر داد.

حجت الاسلام مرتضی زارع معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر از برگزاری دوره مسیرنما (دوره آشنایی با مسیر طلبگی و کار ویژه‌های روحانیت) خبر داد و اظهار داشت: این دوره با شرکت ۲۵ نفر از اساتید و مدیران مدارس علمیه استان بوشهر در سالن جلسات مدیریت استان برگزار شد.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان بوشهر با بیان اینکه در این دوره، از نظرات حجت الاسلام قائمی نسب مدیر دانش آموختگان معاون امور طلاب استفاده شد، گفت: فراگیران این دوره، با هدف انتخاب صحیح مسیر آینده طلبگی به آگاهی بخشی در این زمینه می‌پردازند.

وی افزود: تربیت مربیان آشنا به عرصه‌های خدمت و کارویژه‌های روحانیت، آگاهی بخشی به طلاب نسبت به نقش، مسئولیت و کار ویژه‌های پیش روی آنان در آینده و انتخاب آگاهانه و مناسب آینده شغلی توسط طلاب از اهداف این دوره می‌باشد.

حجت الاسلام زارع با اشاره به اینکه این دوره به مدت یک روز برگزار شد، به تشریح محتوای آن پرداخت و یادآور شد: حوزه و حوزویان قبل و بعد از انقلاب، ذهنیت‌ها و نگرش‌ها به اشتغال طلاب، گام دوم انقلاب و نقش حوزه، رویکرد پاسخگو بودن حوزه نسبت به نظام، جامعه و بین الملل، مشکلات پیش رو (نظام آموزشی – نظام مهارتی- عدم آگاهی نسبت به آینده)، اقدامات و طرح‌ها و برنامه‌های حوزه، کار ویژه‌های روحانیت (مشاغل حوزوی) و نقش و وظایف فراگیران دوره مسیرنما از جمله محتوای این دوره بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha