چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
قبف

حوزه / امام جمعه قمصر، بر لزوم حضور پرشور مردم در انتخابات تأکید کرد و یادآور شد: در آستانه یک انتخابات سرنوشت ساز، دشمن تمام توان خودش را برای عدم حضور مردم به کار گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام محمد حسین کتابچی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قمصر در مصلای این شهر ضمن گرامی داشت فرا رسیدن ماه رجب، اظهار داشت: رجب به معنای بزرگ داشتن و عظیم شمردن است.

حجت الاسلام کتابچی، با اشاره به اهمیت آمادگی برای حضور در ماه رجب، گفت: برای هر کسی که مقدور است خصوصا نوجوانان و جوانان دختر و پسر، لازم است تا اعتکاف این ماه را از دست ندهند.

امام جمعه قمصر با اشاره به ۱۹ دی، اظهار کرد: بعداز یک سال از این حادثه، انقلاب شکوهمند اسلامی به پیروزی رسید.

حجت الاسلام کتابچی، به توطئه‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه کشورمان اشاره کرد و یادآور شد: راهبرد و سیاست‌های آمریکا، رژیم صهیونیستی و غرب به‌عنوان دشمنان بزرگ ملت ایران و دشمنان انسان و انسانیت در دهه‌های گذشته، خارج کردن مردم از صحنه و قراردادن مردم در مقابل نظام بوده است.

امام جمعه قمصر، تصریح کرد: مهمترین راهبرد دشمن ناراضی کردن مردم از طریق تحریم‌ها و افزایش فشار اقتصادی بر مردم، فاصله انداختن بین مردم و مسئولین و ناامید کردن آنها از نظام اسلامی است.

امام جمعه قمصر، تلاش و ترفند دیگر دشمنان را کوچک شمردن حضور مردم در مناسبت‌ها و صحنه‌های مختلف نظام دانست و اظهار کرد: تمسخر راهپیمایی اربعین، تردید افکنی درباره احترام مردم به سردار بزرگ ایران نیز از دیگر نقشه‌های شوم دشمن می‌باشد.

حجت الاسلام کتابچی، با بیان اینکه حادثه خونین کرمان مردم را در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب منحرف نکرد، ابراز کرد: روز بعد از حادثه خونین کرمان مردم مشتاقانه، شجاعانه و با عشق به شهادت در مسیر گلزار شهدای کرمان، دشمنان را در اهدافشان ناامید کردند.

وی حضور مردم در صحنه‌های مختلف نظام را موجب شکست دشمن دانست و گفت: غزه، مصداق عینی قدرت عظیم مردم است که گروه کوچکی از مردم در زمینی کوچک با استقامت، ایثار و فداکاری، آمریکا و رژیم صهیونیستی را به ذلت کشاندند.

امام جمعه قمصر، بر لزوم حضور پرشور مردم در انتخابات تأکید کرد و یادآور شد: در آستانه یک انتخابات سرنوشت ساز، دشمن تمام توان خودش را برای عدم حضور مردم به کار گرفته است.

حجت الاسلام کتابچی، یاری رساندن دین خدا را تنها راه غلبه بر دشمن دانست و خاطرنشان کرد: باید به این باور رسید که مردم ایران، غزه، یمن، فلسطین، سوریه و سایر گروه‌های مقاومت در یک میدان و در مقابل جبهه کفر می‌جنگند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha