دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1131492
۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۹
علی اکبر بیضایی

حوزه/ علی اکبر بیضایی شاعر و مداح پیشکسوت آذربایجان غربی درگذشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، علی اکبر بیضائی از شاعران آئینی و مذهبی ارومیه و مداح پیشکسوت آذربایجان غربی بعد از تحمل سه سال بیماری امروز دارفانی را وداع گفت.

مرحوم بیضایی از سن نوجوانی وارد دستگاه اهل بیت (ع) شد و سالها در هیئات مختلف شهرستان بناب و ارومیه از جمله هیئت عاشقان امام حسین (ع)، هیئت عزاداران مسجد آقاسلیم و مکتب قرآن و اهلبیت (ع) دوشادوش سایر مداحان شهرستان مشغول مداحی و مرثیه سرایی بود و پیش از فوتش در محل مکتب الحسین (ع) ارومیه در شرایط بیماری سخت، همچنان به مداحی و مرثیه سرایی ادامه می‌داد.

علی اکبر بیضایی از پیرغلامان و از چهره‌های قدیمی و شاخص ستایش‌گری استان آذربایجان غربی و سابقه عضویت در شورای هیئات مذهبی آذربایجان غربی و ریاست آن را در کارنامه دارد که از خرداد سال ۹۹ به دلیل سکته مغزی تحت بستری بود.

مراسم تشییع جنازه وی امروز از جلوی ساختمان میلاد ارومیه به سمت زادگاهش شهر بناب برگزار می شود و فردا شنبه در ساعت ۱۱ صبح در شهرستان بناب تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • هادی داغستان فر IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
    0 0
    واقعا صد حیف خداوند روح ایشان را با ارباب بی کفن محشور فرمائید عاقبت زین دار فانی پرکشیدم یاحسین عشق تو مهر علی در سینه دارم یاحسین من در این وادی غریبم جان زهرا مادرت عشق تو مهر علی در سینه دارم یاحسین روحشان شاد و یادشان گرامی باد 🖤🖤🖤🖤🥀🥀🥀🥀🥀😭😭😭😭😭
  • رحیم علیافام IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
    0 0
    آقای اکبر بیضایی متولد ۱۳۳۶ شهرستان بناب می شود ۶۶ سال حال چرا ۸۰ سال نوشتید عجیب است