دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آیت الله حسینی بوشهری

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: کاری که مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه در عرصه های گوناگون انجام می دهد رصد، بررسی و تحلیل اخبار است و این اقدامات برای اطلاع رسانی به حوزویان کار گرانسنگ و ارزشمندی است.

آیت الله حسینی بوشهری در حاشیه نمایشگاه کتاب و دستاوردهای علمی واحدهای پژوهشی حوزوی در مجتمع امام خمینی(ره) قم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه گفت: نفس تشکیل این نمایشگاه و نمایشگاه های مشابه بیانگر یک نوع اطلاع رسانی دقیق است تا موسسات و مراکز علمی و فرهنگی کارهای علمی و پژوهشی انجام شده در حوزه را به مخاطبان و علاقه مندان برسانند و با رصد این فعالیت ها مشاهده می شود که نسبت به سال های قبل رشد و پیشرفت خوبی حاصل شده است.

دبیر شورای عالی حوزه های علمیه کشور ادامه داد: کارهای علمی اساسی که سالیانی در ذهن ما بود امروزه بخشی از آن محقق شده است و در این نمایشگاه به نمایش درآمده و برخی نیز در حال محقق شدن است؛ کارهای خوبی انجام شده است.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ابراز کرد: مراکز پژوهشی و پژوهشگران به وضع موجود قانع نبوده و نیازهای حوزه، جامعه و حتی بین الملل را رصد کرده و برای آن آثار و کتب خوبی عرضه کردند؛ در این آثار نسبت به مخاطب شناسی توجه جدی شده است.

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به فعالیت های مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه در گسترش فرهنگ تحقیق و پژوهش تاکید کرد: کاری که مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه در عرصه های گوناگون انجام می دهد رصد، بررسی و تحلیل اخبار است و این اقدامات برای اطلاع رسانی به حوزویان کار گرانسنگ و ارزشمندی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha