دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
پژوهشگاه

حوزه/ جلسه هم اندیشی دبیر پژوهشکده فقه، اجتماع، فرهنگ و سلامت پژوهشگاه فقه معاصر و رئیس پژوهشکده فقه و مبانی حقوق پژوهشگاه مطالعات اسلامی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها در زمینه بررسی تعاملات دو مجموعه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، جلسه هم اندیشی پژوهشگاه مطالعات اسلامی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها و پژوهشگاه فقه معاصر با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین فلاح دبیر پژوهشکده فقه، اجتماع، فرهنگ و سلامت پژوهشگاه فقه معاصر و خانم سیده مریم برقعی رئیس پژوهشکده فقه و مبانی حقوق جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها و خانم محمد پرچوی دبیر پژوهشی این پژوهشکده برگزار شد.

در این جلسه، ضمن معرفی دو پژوهشگاه، مقرر شد پژوهشگاه فقه معاصر در زمینه برگزاری نشست، کرسی، کارگاه و ... با پژوهشگاه مطالعات اسلامی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها همکاری داشته باشد.

دسترسی طلاب به پژوهش‌های انجام شده، شرکت پژوهشگران جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها در کرسی‌ها و نشست‌های پژوهشگاه فقه معاصر به صورت حضوری یا مجازی از دیگر مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

در این جلسه همچنین در زمینه برگزاری دوره آموزشی مشترک با محوریت زنان و خانواده، برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفت و مقرر شد این دوره در ۵۰ جلسه ۷۵ ساعته با ۹ موضوع جامعه‌شناسی خانواده، مسائل زن و خانواده در قرآن، روش طرح‌نامه‌نویسی، روش نگارش علمی و ... ویژه بانوان طلبه برگزار شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha