سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت‌الاسلام راوند مشکلات مردم روستای سرتنگ لیراب از نزدیک رصد کرد

حوزه/ امام جمعه دیشموک به منظور بررسی مشکلات مردم روستای سرتنگ لیراب به این روستا سفر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، حجت‌الاسلام راوند امام جمعه دیشموک که برای خدمت به مردم و شنیدن مشکلات مردم حتی در روستاهای دور از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند، پس از حدود ۵ ساعت پیاده روی در مناطق صعب‌العبور و سخت گذر به روستای سرتنگ لیراب رسید.

وی ابتدا حرف‌ها و دغدغه های مردم را شنید؛ اهالی روستا مشکل اصلی را نبود راه ارتباطی عنوان کردند و گفتند که این روستا راه ارتباطی ندارد و اگر کسی از اهالی روستا بیمار شود باید با پای پیاده یا سوار بر چهارپایان تا رسیدن به شهر سختی و درد را تحمل کند و چه بسا در همین مسسر صعب العبور اتفاقات ناگوارتری بیفتد.

https://newsroom.hawzahnews.com

اهالی روستای سرتگ لیراب ضمن تشکر از دغدغه های امام جمعه نسبت به مشکلات مردم روستا، مشکل دیگر را نبود آب لوله کشی عنوان کردند و گفتند این روستا برق ندارد و از نعمت گاز هم بی بهره است.

حجت‌الاسلام راوند که مشکلات را مردم شنید در ادامه گفت: تاکنون چندین بار مساله راه ارتباطی این روستا را تلفنی و حضوری با مسئولین استانی و شهرستانی پیگیری کردم و در خطبه های نماز نیز به مسئولین گوشزد کردم.

https://newsroom.hawzahnews.com

امام جمعه دیشموک مشکل برق این روستا را نیز از مشکلات اساسی و اولیه عنوان کرد و گفت: این مساله را با مسئولین بررسی خواهیم کرد و برای رفع آن تلاش می‌کنیم.

بر اساس این گزارش: علاوه بر پیگیری مشکلات عمومی روستا، مشکلات شخصی بعضی از اهالی روستای سرتنگ لیراب توسط امام جمعه بررسی و پیگیری های لازم برای حل این مشکلات صورت پذیرفت.

https://newsroom.hawzahnews.com

در این سرکشی امام جمعه به همراه رئیس و کارکنان آموزش وپرورش دیشموک از مدرسه ابتدایی روستا بازدید کردند و پس از سخنرانی و گفت‌وگو با دانش آموزان و اقامه نماز ظهر به جماعت، هدایایی به دانش آموزان اهدا شد.

https://newsroom.hawzahnews.com

گفتنی است که روستای سرتنگ لیراب در فاصله حدودا ۳۵ کیلومتری شمال شهر دیشموک از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد واقع شده است که با ۲۲ خانوار و جمعیتی حدودا صد نفری از امکانات اولیه مثل راه و آب لوله کشی و برق و اینترنت محروم است.

پایان پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha