چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
کد خبر: 1133300
۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۵
جواد

حوزه / رادیو ایران همزمان با ولادت با سعادت نهمین اختر تابناک آسمان امامت در برنامه های مختلف این شبکه رادیویی به شرح زیر این میلاد خجسته را گرامی می‌دارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، ویژه برنامه «بهارجان» یکشنبه اول بهمن با مضمون حدیثی از امام محمدتقی (ع) درباره رعایت گفتار به تهیه‌کنندگی حسین معصومی، اجرای حامد نجم الهدی و با حضور حجت الاسلام مصطفی میر رسولی ساعت ۲۲:۰۰ روانه آنتن رادیو ایران می‌شود. «راه شب» دوشنبه بامداد، همزمان با سالروز ولادت با سعادت امام نهم این مناسبت را گرامی میدارد. «راه شب»سی دقیقه هر بامداد از رادیو ایران تقدیم می‌شود.

برنامه صبح گاهی «سلام صبح بخیر» دوشنبه دوم بهمن با موضوع دستگیری و کمک بدون چشم داشت به تهیه‌کنندگی حسین معصومی و اجرای آرش احمدی به این مناسبت فرخنده می‌پردازد. برنامه «به افق نور» دوشنبه با حضور دکتر خالدی (کارشناس مذهبی) نگاهی به سبک زندگی امام جواد (ع) دارد، این برنامه به تهیه‌کنندگی زینب برومند و اجرای کیوان همتی ساعت ۱۱:۵۰ پخش می‌شود.

برنامه «گلبانگ» که از شنبه تا پنجشنبه ساعت ۱۵:۰۰ به تهیه‌کنندگی ندا حاجی اسماعیلی و اجرای مریم نشیبا تقدیم می‌شود دوشنبه دوم بهمن با پخش قطعات شاد این میلاد خجسته را جشن می‌گیرد.

برنامه عصرگاهی «ایرانشهر» نیز به تهیه‌کنندگی متین السادات فیروزی و اجرای حامد نجم الهدی از بخشش و بخشیدن می‌گوید. این برنامه از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۷:۵۰ از رادیو ایران تقدیم می‌شود. رادیو ایران پیشاپیش میلاد با سعادت امام محمدتقی(ع) را تبریک می‌گوید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha