سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
کد خبر: 1133361
۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۳
میرزا جواد آقای ملکی تبریزی

حوزه/ پنجمین حلقه معرفتی تربت پاک، ۱۱ بهمن ماه در جوار مزار میرزا جوادآقا ملکی تبریزی و عارفان و عالمان قبرستان شیخان قم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مصطفی مرادی، مدیر داخلی مؤسسه آوای توحید گفت: برنامه «تربت پاک» نام یکی از برنامه‌های معنوی و معرفتی مؤسسه آوای توحید است که در تیر ۱۴۰۲ و با حضور در جوار تربت پاک و شریف عالم و عارف بزرگ علامه حسن‌زاده‌آملی شروع شد.

وی افزود: این برنامه تحت عنوان سلسله حلقه‌های معرفتی «تربت پاک» قصد دارد تا در ادامه از طریق زمینه‌سازی و فراهم نمودن شرایط حضور مخاطبان بر مزار علما و عرفای بزرگ، شخصیت علمی و عرفانی بزرگان این مرز و بوم را به مخاطبان معرفی نموده و با این عمل اقدام مؤثری در جهت رشد و گسترش معنویت برای مخاطبان داشته باشد.

مرادی گفت: حلقه‌های معرفتی در بازه زمانی هر دو هفته یکبار بر سر مزار یکی از عارفان و با حضور و سخنرانی اساتید حوزه عرفان و معرفت در معرفی و شناساندن شخصیت بزرگان و عارفان برگزار می‌شود.

این فعال فرهنگی ادامه داد: در همین راستا، جلسه پنجم این برنامه روز ۱۱ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۱۵ در قبرستان شیخان و با حضور بر مزار شریف عالمان و عارفان قبرستان شیخان، با سخنرانی آیت‌الله حسن رمضانی از شاگردان برجسته علامه حسن زاده آملی برگزار می‌شود.

وی در پایان گفت: علاقمندان جهت ثبت‌نام در برنامه می‌توانند به آیدی https://eitaa.com/ava122 یا شماره ۰۹۹۰۶۲۶۵۷۹۴ پیام ارسال کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha