دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
تصاویر/جلسه هم اندیشی مسئولین مجمع پسران نوآوین اردبیل با روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی استان اردبیل

حوزه/حجت الاسلام نقدی گفت:این مجمع با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل برنامه های مختلفی را برای تقویت و تعمیق ارتباط جوانان با فرهنگ دینی و انقلابی اجرا خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل، جلسه مشترک مسئولین هیئت های مذهبی نوجوانان و جوانان رایه المهدی(عج) اردبیل با حضور حجت الاسلام نقدی رئیس مجمع پسران نوآوین و مرتضی قبادی مسئول روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل برگزار شد.

بر اساس این گزارش: در این جلسه که با هدف ایجاد زمینه برای شبکه سازی و توسعه همکاری در راستای ارتباط مستمر هسته های نوجوان و جوان با اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل برگزار شد، مقرر شد:جلسات مستمر و اختصاصی ویژه تشکل‌ها و هیات های نوجوان و جوان در بازه های زمانی منظم و مستمر برگزار شود.

رویدادهای ملی در راستای اهداف مشترک دو طرف برنامه ریزی و اجرا شود

حجت الاسلام نقدی در این جلسه با بیان اینکه تداوم و استمرار ارتباط جوانان با تبلیغات اسلامی رویکرد اصلی مجمع پسران نوآوین است، گفت: این مجمع با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل برنامه های مختلفی را برای تقویت و تعمیق ارتباط جوانان با فرهنگ دینی و انقلابی اجرا خواهد کرد.

مرتضی قبادی نیز در این جلسه با اشاره به اهمیت ارتباط مستمر هسته های نوجوان و جوان با اداره کل تبلیغات اسلامی، بر همکاری دو طرف در برگزاری جلسات و رویدادهای مشترک تاکید کرد.

لازم به ذکر است: مجمع پسران نوآوین یک تشکل مذهبی-فرهنگی است که با هدف تقویت و تعمیق ارتباط جوانان با فرهنگ دینی و انقلابی در استان اردبیل فعالیت می کند.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha