یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
سبحانی نیا

حوزه/ دادستان ویژه روحانیت حوزه قضایی فارس با بیان اینکه علی رغم همه تلاش های صورت گرفته اما جمعیت طلاب و روحانیون با نسبت جمعیت کشور سازگار ندارد گفت: نیاز است با توجه به فرمایش رهبری جهادی کار کنیم و این جهادی کار کردن به معنای جنگ سخت نیست، بلکه به اقتضای شرایط موجود باید کار جهادی صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام غلامحسین سبحانی‌نیا دادستان ویژه روحانیت حوزه قضایی فارس امروز در دیدار مدیر و معاونین حوزه علمیه استان بوشهر اظهار داشت: ماه رجب ماه خاص الهی است، ماه استغفار و طلب مغفرت کردن و زمینه خودسازی برای ورود به ماه شعبان و رمضان است.

وی در ادامه با اشاره وظیفه و رسالت سخت روحانیت در دوران کنونی ابراز داشت: اگر عملکرد با تکلیف شرعی و قانونی باشد خداوند نیز کمک می کند و همه چیز بستگی به نیت اخلاص دارد.

حجت الاسلام سبحانی نیا با بیان اینکه قبلا حوزه و روحانیت جاذبه امروز را نداشت و جز انگیزه و تبلیغ دین چیزی دیگری نبود گفت: اما امروز با همه مشکلات برای جامعه روحانیت، حوزه علمیه یک سری جاذبه‌هایی دارد، اما در کنار این ها دشمن برنامه خاص خودش را دنبال می کند.

دادستان ویژه روحانیت حوزه قضایی فارس با بیان اینکه علی رغم همه تلاش های صورت گرفته اما جمعیت طلاب و روحانیون با نسبت جمعیت کشور سازگار ندارد گفت: نیاز است با توجه به فرمایش رهبری جهادی کار کنیم و این جهادی کار کردن به معنای جنگ سخت نیست بلکه به اقتضای شرایط موجود باید کار جهادی صورت گیرد.

در این جلسه مدیر و معاونان حوزه علمیه نقطه نظرات خود را پیرامون مسائل مختلف طلاب و روحانیون ابراز داشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha