یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
درویشی

حوزه/مسئول نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان گفت:شهدای اطلاعات نقش اساسی،بنیادی و موثر در مقابله با تهاجم دشمنان اسلام و انقلاب داشتند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد حجت‌الاسلام علی درویشی،مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان ظهر امروز در اجلاسیه شهدای اطلاعات عملیات سپاه که در حسینیه ثارالله برگزار شد،با بیان اینکه آرامش،آسایش و امنیت امروز ایران اسلامی مرهون خون مطهر شهدا است،افزود:باید قدردان جانفشانی های شهدا و صبر و استقامت خانواده های معزز این عزیزان باشیم.

وی با بیان اینکه شهدا با خدا معامله کرده و جان خود را در راه آسایش و آرامش مردم میهن خود در طبق اخلاص گذاشتند،اظهار داشت:شهدا با شجاعت،ایثار،بصیرت و دشمن شناسی همواره در مقابل توطئه ها و نقشه های شوم دشمنان ایستادند و دسیسه های دشمنان را نقش بر آب کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع)لرستان با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا به ویژه شهدای طلاعات خاطر نشان کرد:شهدای اطلاعات نقشی اساسی،بنیادی و موثر در مقابله با تهاجم دشمنان اسلام و انقلاب داشته اند.

حجت الاسلام درویشی با ییان اینکه امروز نیز رزمندگان اطلاعات در عرصه‌های جلوگیری از فتنه و خرابکاری دشمنان نقش اساسی و اولیه دارند،گفت:نیروهای اطلاعات نیروهایی شجاع،شهادت طلب و جان برکف در مقابله با تهاجم دشمنان هستند و با حضور به موقع در صحنه های دفاع از کشور از اهداف اسلام و انقلاب دفاع می کنند.

وی با بیان اینکه همه ما باید میدان‌دار رزمندگان اطلاعات برای نظام باشیم،بیان داشت: امروز شهدا و نیروهای اطلاعات به ما هشدار می دهند که بابصیرت باشیم و بدانیم دشمن در چه جبهه‌ای سنگر گرفته و آن تلاش دشمن برای حضور نیافتن مردم در پای صندوق های رای است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در پایان با بیان اینکه امروز میدان دفاع از شهدا، حضور پرشور و باشکوه مردم در انتخابات پیش رو است، خاطر نشان کرد: مردم ما با حضور حداکثری در انتخابات، بار دیگر نقشه های شوم دشمنان اسلام و انقلاب را نقش بر آب می کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha