دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
شاهرخی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: پیروزی انقلاب اسلامی روز خواری و ذلت مستکبران و آمریکای جنایتکار بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد امروز در مراسم نواختن زنگ انقلاب در دبیرستان پسرانه شهید نواب صفوی میدان تختی خرم آباد با اشاره به این که ایام الله دهه فجر روز رهایی ملت ایران از چنگال مستکبران و ستمگران است، افزود: ایام الله دهه فجر نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی به شمار می رود چرا که این روزها یادآور استقلال و آزادی ملت ایران است.

وی اظهار داشت: این روز در فرهنگ اسلامی یوم الله نام شده است، چرا که در این روز با لطف الهی، اتحاد مردم و رهبری امام خمینی(ره) نعمت استقلال و آزای به ایرانیان هدیه شد.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه در ایام الله دهه فجر امام خمینی(ره) با کمک مردم بابصیرت و انقلابی ظالمان را به گورستان تاریخ فرستادند، خاطرنشان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی آغاز ذلت و خواری مستکبران و آمریکای جنایتکار بود که با حمایت ملت، آگاهی و بصیرت دانش آموزان و فرهنگیان کمر رژیم منحوس و ستمگر پهلوی شکست و مردم از زیر یوغ استکبار رها شدند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به پیشرفت های روزافزون ایران اسلامی در زمینه های گوناگون، گفت: پیشرفت های ایران در عرصه های نظامی، فناوری، علمی، پزشکی، فرهنگی و ... مرهون تلاش متخصصان جوان و انقلابی ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه دانش آموزان آینده سازان انقلاب اسلامی هستتد، افزود: دانش آموزان ایران اسلامی بابصیرت و روشنگری تمام توطئه ها و دسیسه های دشمنان اسلام و انقلاب را خنثی می کنند.

نماینده ولی فقیه در لرستان در پایان با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو، خاطرنشان کرد: انتخابات خون تازه را در کالبد نظام تزریق می کند و مردم ایران اسلامی با حضور باشکوه خود در پای صندوق‌های رأی برگ زرین دیگری در تاریخ پرافتخار ایران اسلامی به ثبت خواهند رساند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha