شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
تصاویر شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان لرستان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: استان لرستان از توسعه نامتوازن رنج می برد و حل مشکلات این استان نیازمند توجه ویژه مسئولان است.

به گزازش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان، سه شنبه شب در نشست مشترک شورای برنامه‌ریزی و توسعه لرستان که با حضور داوود منظور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در سالن جلسات اتاق بازرگانی استان برگزار شد، افزود: استان لرستان با دارا بودن پتانسیل ها و ظرفیت های ویژه همچنان با مشکلات بیکاری و معیشتی مردم مواجه است و برای حل این مشکلات نیازمند تدابیر ویژه مسئولان و مدیران است.

وی سفر امروز رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی را مکمل سفر نخست ریاست جمهوری به استان لرستان برشمرد و اظهار داشت: سفر رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور را مقدمه‌ای برای سفر دوم ریاست جمهوری قلمداد خواهیم کرد.

امام‌ جمعه خرم آباد با بیان اینکه استان لرستان از توسعه نامتوازن رنج می برد، خاطر نشان کرد: بیکاری خانواده‌ها را رنج داده و روی رشد جمعیت نیز تأثیر می‌گذارد، بنابراین نیاز است مسئولان به لرستان توجه ویژه‌ای داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: با اعتبارات سالیانه که بخشی از آن تخصیص پیدا کرده و بخشی هم تخصیص نمی یابد، نمی‌توان فاصله دارا و ندار را حل نمود.

وی بر تسریع در تکمیل سدها به ویره سدهای معشوره و بختیاری، افتتاح کارخانه‌ها، احیاء صنایع و کارگاه‌های تعطیل شده استان تأکید و خاطرنشان کرد: امید می رود هیات دولت برای رفع مشکلات استان چاره ای عاجل بیندیشد.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان در پایان خواستار توجه به مسائل دینی و فرهنگی با احداث و تکمیل مصلی‌ها، مساجد، فرهنگسراها، کانون‌های قرآنی و مراکز مردم نهاد شد و گفت: با احداث و تکمیل طرح های دینی فرهنگی زمینه توسعه فرهنگ قرآنی در جامعه فراهم خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha