چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
حاج صادق آهنگران

کتاب «حماسه‌خوان خمینی» زندگی و خاطرات حاج صادق آهنگران به زودی روانه بازار نشر می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، کتاب «حماسه‌خوان خمینی» که به قلم نویسنده ادبیات پایداری و رزمنده دوران دفاع مقدس حجه الاسلام محمدمهدی بهداروند نگاشته شده، به زودی روانه بازار نشر خواهد شد.

حاج صادق آهنگران که با صدای پرصلابت و شعرهای حماسی شناخته می‎شود از رزمندگان و پاسداران دفاع مقدس است.

نویسنده، کتاب را با خاطره حاج صادق آهنگران از اولین حماسه‌خوانی در جماران شروع و به مرور به دیگر ابعاد زندگی «حماسه‌خوان خمینی» می‎پردازد.

این کتاب در نوزده فصل تدوین شده و دو فصل پایانی کتاب با عنوان در «رثای یاران» و «از چشم یاران» شامل یادداشت‌های حاج صادق آهنگران در مورد دوستان و همرزمان و فصل بعدی یادداشت‌های دوستان و شخصیت‌ها در مورد ایشان است.

حجت‌الاسلام‌ بهداروند نویسنده ده‎ها عنوان کتاب با موضوع ادبیات پایداری و دفاع مقدس بوده و کتاب «زندان‌الرشید» با موضوع خاطرات رئیس ستاد سپاه ششم نیروی زمینی سپاه که یکی از مهم‌ترین آثار در زمینه تاریخ دفاع مقدس ایران محسوب می‌شود و در بخش مستندنگاری هفتمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد به‌عنوان اثر برگزیده انتخاب شد، از آثار او است.

کتاب «حماسه‌خوان خمینی» به قلم دکتر محمدمهدی بهداروند و به همت انتشارات کتاب جمکران در ایام نیمه شعبان ۱۴۰۲ در مسجد مقدس جمکران رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha