یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
توشمالی

حوزه/ رئیس هسته گزینش دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان گفت: داشتن برنامه برای نهادینه‌سازی امر به معروف و ارزش ها در جامعه ضروری است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، دکتر توشمالی، رئیس هسته گزینش دانشگاه علوم پزشکی لرستان، عصر چهارشنبه، در چهارمین نشست علمی نخبگانی امر به معروف و نهی از منکر که به همت معاونت علمی فرهنگی ستاد امر به معروف و نهی از منکر و با همکاری و میزبانی دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان برگزار شد، اظهار داشت: یکی از راهکارهای سعادت و تکامل در جامعه نظارت عمومی و نظارت همگانی است.

وی با بیان اینکه داشتن برنامه برای نهادینه سازی ارزش ها و امر به معروف و نهی از منکر در جامعه ضروری است، افزود: باید با استدلال عقلانی و منطقی موضوعات را تشریح کرد.

رئیس هسته گزینش دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان اینکه یکی از راهکارهای سعادت و تکامل در جامعه نظارت عمومی و نظارت همگانی است، اظهار داشت: نظارت می تواند تکامل را به عنوان یک هدیه معرفی کند و این نظارت و تکامل زمینه جامعه سالم را فراهم می کند.

دکتر توشمالی بیان داشت: در چنین جامعه سالمی زمینه رشد و تعالی سازمانی انسان فراهم می شود.

رئیس هسته گزینش دانشگاه علوم پزشگی لرستان، امر به معروف را صیانت از همه نیکی ها و نهی از منکر را ستیزی گری با همه بدی ها دانست و عنوان کرد: تمام هدف های مثبت اندیشه های اسلامی در قالب امر به معروف هستند و هرچه انسان را از کمال دور می کند مربوط به منکرات است.

توشمالی بیان داشت: در مرحله عمل باید برنامه داشته باشیم و برای نهادینه سازی ارزش ها برنامه ریزی شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: فرهنگ سلامت محور، فرهنگ قانون محور و فرهنگ رهبری محور در سلامت اداری موضوعاتی است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha