چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
ی

حوزه/ حسینی وجود ده هزار شرکت دانش بنیان در رشته های مختلف، هوا فضا و ماهواره بخشی از دستاورده های نظام اسلامی ایران دانست و یاد آورشد: در دو سال گذشته به اندازه ده سال گذشته پرتاب ماهواره به فضا داشته ایم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان حسینی معاون پارلمانی و امور مجلس رئیس جمهور در مراسم افتتاح نمایشگاه دستاورد های انقلاب در مصلای نماز جمعه آران و بیدگل با بیان اینکه مردم با بصیرت و انقلابی این دیار به دلیل شناختی که از ظلم مستکبران داشتند از ۱۵ خرداد ۴۲ اهل مبارزه با رژیم طاغوت بودند گفت : مدفون بودن تعداد زیاد شهدای دوران قبل و انقلاب در گلزار شهدای جوار امامزاده هلال بن علی (ع) گواه بر انقلابی بودن مردم قبل از پیروزی انقلاب می باشد.

معاون پارلمانی و امور مجلس رییس جمهور با بیان اینکه شهرهای قم ، تبریز ، تهران و آران و بیدگل از جمله شهرهایی بودند که در قیام خرداد ۴۲ خوش درخشیدند گفت :۶۰ سال قبل مردم آران و بیدگل با برخورداری از بصیرت با لبیک به فرمان امام راحل در مبارزات علیه رژیم ستم شاهی حضور داشتند.

حسینی ، تقدیم بالغ بر۸۵۰ شهید، دوستداری اهل بیت (ع) و تلاوت و تربیت چندین هزار حافظ قرآن را نشانه دین داری و افتخار مردم این دیار دانست و یاد آورشد : در دوران نمایندگی در مجلس هربار که رادیو معارف را گوش می کردم بیشترین کسانی که با این رادیو تماس می گرفتند قاریان و حافظان قرآن آران و بیدگلی بودند.

معاون پارلمانی و امور مجلس رییس جمهور برلزوم حفظ روحیه دینداری مردم شهید پرور و ولایت مدار آران و بیدگل تاکید کرد و یاد آورشد :مردم این شهرستان همانند دوران انقلاب و دفاع مقدس با حفظ روحیه ایثارگری ، فداکاری ، مشارکت و ...طلایه دار و الگو باشند.

حسینی تصریح کرد : وجود ۸۵۰ واحد صنعتی، تولیدی و پایین بودن ضریب نرخ بیکاری نشان از مجاهدت و تلاش مردم آران و بیدگل در عرصه کار و صنعت می باشد.

معاون پارلمانی و امور مجلس رییس جمهور به جبهه های مقاومت در منطقه اشاره و یاد آورشد : دلیل اینکه جبهه های مقاومت در غزه لبنان ، عراق و یمن سلحشورانه بر علیه رژیم غاصب صهیونیستی مبارزه می کنند به برکت انقلاب اسلامی ایران می باشد.

حسینی به دیدار جمعی از نمایندگان مجلس پنجم با سید حسن نصرالله در لبنان اشاره و تصریح کرد : ایشان طی سه ساعت گفتگو با نمایندگان اساس تشکیل حزب الله را توضیح داد و فرمود درحالی که عده ای از ریش سفید ها ،بزرگان و علمای لبنان و نجف عقیده داشتند که حمله به اسرائیل برای پس گیری سرزمین های لبنان بی نتیجه و تلفات سنگینی را متحمل خواهیم شد، در تهران با امام راحل وقتی مشورت کردیم فرمود من به عنوان یک مرجع تقلید به شما می گویم حمله به اسرائیل جهاد در راه خدا است لذابا عمل به دستور امام راحل توانتسیم سرزمین هایمان را از صهیونیست ها پس بگیریم.

معاون پارلمانی و امور مجلس رییس جمهور تشکیل جبهه های مقاومت را الهام گرفته از انقلاب اسلامی ایران دانست و افزود: انقلاب اسلامی ایران طی ۴۵ سال گذشته علاوه برگسترش در سطح جهان ، در عرصه داخلی نیز شاهد دستاورد های بزرگی در عرصه های مختلف هستیم.

حسینی به انتخابات پیش رو اشاره و بر لزوم عملیاتی نمودن جهاد تبیین به منظور تشویق مردم در انتخابات تاکید کرد و افزود : مقام معظم رهبری فرمودند علاوه بر روحانیون و مبلیغین اقشار مختلف مردم نیز باید مخاطبین خودشان را در روستاها، شهرها و اقوام برای آوردن به پای صندوق های رای تشویق نمایند.

معاون پارلمانی و امورمجلس رییس جمهور وجود ده هزار شرکت دانش بنیان در رشته های مختلف ، هوا فضا و ماهواره را بخشی از دستاورده های نظام اسلامی ایران دانست و یاد آورشد : در دو سال گذشته به اندازه ده سال گذشته پرتاب ماهواره به فضا داشته ایم.

معاون پارلمانی و امور مجلس رییس جمهور بر اساس فرمایش امام راحل عدم حضور در انتخابات را گناه کبیره دانست و یاد آورشد : در دوران جنگ امام راحل در نامه قدردانی از رزمندگان نوشته بود که بیشترین همم را برای شما به کار می گیرم.

حسینی تصریح کرد : قبول داریم با کمبود و ضعف های اقتصادی رو برو هستیم ولی به این معنا نیست که درجا بزنیم، لذا شخص رئیس جمهور و وزرای دولت انقلابی و ولایی با تمام توان به دنبال رفع مشکلات اقتصادی و ضعف های موجود می باشند.

معاون پارلمانی و امور مجلس رییس جمهور در ادامه ضمن تسلیت ارتحال عالم مجاهد آیت الله عبدالنبی نمازی گفت : این عالم بزرگ که انسانی مجاهد و مبارز در دوران ستم شاهی ، جبهه های نبرد، سپاه، قوه قضاییه و علم و فقاهت بود خدمات و آثار فراوانی از خود به جا گذاشت.

حسینی، با بیان اینکه طبق قانون اساسی هر ده سال ۲۰ نماینده باید به مجلس اضافه شود یاد آورشد :درحالی که با گذشت دو دوره ده ساله باید ۲۰ نماینده به مجلس اضافه می شد ولی با گذشت ۲۰ سال هنوز هیچ نماینده ای اضافه نشده است.

معاون پارلمانی و امور مجلس رییس جمهور عدم تحقق افزایش نمایندگان مجلس را عدم موافقت بعضی از نمایندگان دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه نمایندگان خودشان برای افزایش نماینده به توافق نمی رسند قرار است دولت با تنظیم لایحه جامعی براساس جمعیت ، مسافت، محرومیت و مسائل امنیتی با کمک وزارت کشور نسبت به افزایش تعداد نمایندگان مجلس اقدام نماید.

حسینی در پایان همچنین قول مساعد داد عملیاتی نمودن جاده آران و بیدگل به چرمشهر و دیگر مشکلات این شهرستان را در جلسه هیئت دولت با رئیس جمهور مطرح و پیگیری نماید.

شایان ذکر است در ابتدای این مراسم امام جمعه و فرماندار آران و بیدگل با ارئه گزارشی از فعالیت ها به صورت مشترک خواستار اختصاص نماینده مستقل به این شهرستان و عملیاتی نمودن احداث جاده آران و بیدگل به گرمسار « چرمشهر» به عنوان خواسته چندین ساله مردم این منطقه شدند.

انتهای پیام.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha