یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
نشست رونمایی از پیوست رسانه ای استانداری خراسان رضوی

حوزه / با حضور مسئولان روابط عمومی ادارات  استان ، از سند پیوست رسانه ای فعالیت های دستگاه های اجرایی در استانداری خراسان رضوی با حضور شخصیت ها رونمایی شد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، فرشاد مهدی پور معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه نشست رونمایی و تشریح سند پیوست رسانه ای فعالیت های دستگاه های اجرایی استان خراسان رضوی، در گفتگو با خبرنگاران در محل استانداری خراسان رضوی پیرامون اهمیت این پیوست گفت: پیوست رسانه ای یک تکلیف است، دولتی است، در همه موضوعات و موقعیت هایی که در پیش رو داریم به این پیوست نیاز داریم.
وی ابتکار عمل خراسان رضوی در تهیه این پیوست را ارزشمند بیان کرد و گفت: پیوست رسانه ای می تواند در همه موضوعات، چارچوب های حوزه عملیاتی و رفع نیازمندی های رسانه ای کمک کند.
در نشست رونمایی و تشریح سند پیوست سرداریعقوب علی نظری استاندار خراسان رضوی با اشاره به سند تحول در کارکرد جمعی روابط عمومی ها که چندی پیش تهیه شده است، اظهار داشت: این طرح مبتنی بر سند تحول دولت تهیه شده است، همچنین طرح های تحولی دیگری در دستگاه های مختلف تهیه شده است، که به بخش های زیر ساختی و اجتماعی نهادها اختصاص دارد.
وی درباره اهمیت پیوست رسانه ای با توجه به کارکرد روابط عمومی ها، به اهمیت آن اشاره کرد و تأکید کرد: نیاز به تحول اساسی در عرصه رسانه و روابط عمومی ها داشتیم، لذا این طرح به دستگاه ها و نهادهای مختلف با توجه به مخاطبان مختلف و ماموریت هایی که دارند کمک شایانی خواهد کرد.
وی تصریح کرد: با اجرایی شدن این سند پیوست رسانه ای در آینده شاهد هم افزایی موثر در همه بخش ها و مجموعه های استان خواهیم بود.
حسین زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در بخشی از این نشست گفت: با استفاده از ظرفیت ها و امکانات مادی و معنوی که وجود دارد امیدواریم این پیوست کمک کند که روابط عمومی انقلاب اسلامی باشیم و این ظرفیت در خراسان رضوی وجود دارد.
گفتنی است: نشست رونمایی و تشریح سند پیوست رسانه ای فعالیت های دستگاه های اجرایی استان خراسان رضوی با حضور مسئولان روابط عمومی ادارات مختلف استان، خبرنگاران در سالن اجتماعات سردار سلیمانی استانداری خراسان رضوی برگزار گردید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha