دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تبریز

حوزه/ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی از اکران ۱۸ فیلم از سری آثار چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در تبریز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، سید محمد حسین بلاغی مدیر کل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر از ۱۲ تا ۲۲ بهمن برگزار شده و استان های مختلف کشور نیز میزبان فیلم‌هایی از این جشنواره خواهند بود.

وی ادامه داد: در شهر تبریز نیز پردیس سینمایی ستاره باران، پردیس سینمایی ۲۹ بهمن و سینما ناجی میزبان ۱۸ فیلم از بخش سودای سیمرغ، نگاه‌ نو و پویانمایی خواهند بود.

بلاغی با اشاره به زمانبندی پخش فیلم‌های جشنواره فیلم فجر در تبریز گفت: از روز دوشنبه ۱۶ بهمن الی ۲۲ بهمن، هر کدام از سینماهای ستاره باران، ۲۹ بهمن و ناجی، هر روز در ۲ سانس، فیلم‌هایی از جشنواره را برای تماشاگران و علاقه‌مندان این حوزه اکران خواهند کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی همچنین از برگزاری مراسم افتتاحیه این جشنواره در روز ۱۵ بهمن و از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه در پردیس سینمایی ۲۹ بهمن تبریز خبر داد و متذکر شد: همچنین در این مراسم شاهد نمایش و تقدیر از عوامل فیلم سینمایی آپاراتچی خواهیم بود.

علی محرمی معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی نیز از آغاز فروش بلیت آثار چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر استان خبر داد.

وی ادامه داد: علاقه‌مندان و مخاطبان می‌توانند با مراجعه به سکوهای فروش بلیت آی‌تیک (iticket.ir)، ایران‌تیک (irantic.com)، سینماتیکت (cinematicket.org) و گیشه هفت (gisheh۷.ir) نسبت به خرید بلیت مورد نظر خود اقدام کنند.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین از برگزاری مراسم افتتاحیه چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر در تبریز خبر داد و گفت: این مراسم ساعت ۱۸ و ۳۰ روز ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ در پردیس سینمایی ۲۹ بهمن تبریز برگزار شده و با نمایش و تقدیر از عوامل سینمایی فیلم آپاراتچی همراه خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha