چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
مدیریت حوزه علمیه خواهران مازندران

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران مازندران گفت: مراسم تکریم بانوی مبارز در تراز انقلاب اسلامی این استان برگزار خواهد شد.

فاطمه اردشیری معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران مازندران، در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه در مازندران، از برگزاری مراسم نکوداشتی در ۱۸ بهمن ماه ۱۴۰۲ خبر داد و اظهار داشت: حوزه علمیه خواهران مازندران با همکاری دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در استان مازندران و تعدادی از ارگان‌های علمی و فرهنگی در نظر دارند در مراسمی از خانم سیده خدیجه مستعدی عربانی بانوی مبارز در تراز انقلاب اسلامی تکریم شود.

وی با اشاره به رونمایی از کتاب زندگی و مبارزات خانم مستعدی در این مراسم، گفت: این بانوی مبارز توسط همسرش با انقلابیون آشنا شد و پس‌ از مداومت در مبارزه با رژیم طاغوت، شروع به مبارزه علنی کرد و بارها توسط ساواک و سایر نیروهای امنیتی شاه دستگیر و تحت شدیدترین شکنجه‌ها قرار گرفت، خانم مستعدی راوی کتاب قصه مهتاب است که در این روز رونمایی خواهد شد.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران مازندران خاطرنشان کرد: خانم مستعدی علاوه‌ بر دارای بود سوابق مبارزات و تلاش‌های بی‌وقفه در دوران پیروزی انقلاب اسلامی، مادر ۳ شهید نیز می‌باشد.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha