شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تبریز

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: اصل و هنر و رسالت کمیته‌امداد، حفظ کرامت افراد است و ایجاد انگیزه تا مددجویان روی پای خود بایستند و خودکفا بشوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت الاسلام و المسلمین علی خاتمی نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان، امروز در مراسم جشن خودکفایی و توانمندسازی ۲ هزار خانواده زیر چتر حمایت کمیته امداد استان زنجان، ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر، با بیان اینکه باید تولید ثروت بشود و توزیع آن هم عادلانه باشد، اظهار داشت: مسئله محرومیت‌زدایی در عرصه‌های مختلف در روزهای نخست به مثابه دستگیری بود، اما هر چه زمان گذشت به ویژه کمیته‌امداد به این نتیجه رسید که حمایت‌ها باید فراتر از دستگیری باشد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان، با بیان اینکه اصل و هنر و رسالت کمیته‌امداد همین است که با حفظ کرامت افراد و ایجاد انگیزه کمک کند تا مددجویان روی پای خود بایستند و خودکفا بشوند، گفت: باید بسترها در راستای ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان این نهاد بیش‌ازپیش فراهم شود.

وی خاطرنشان کرد: مرکز، تجربیات دیگر استان‌ها را در اختیار استان‌های دیگر بگذارد تا شاهد افراد بیشتری در راستای خودکفایی و توانمندسازی باشیم.

روح‌الله صالحی مدیرکل کمیته امداد استان زنجان نیز با بیان اینکه امام(ره) درباره کارکردهای این نهاد فرمودند که کار این نهاد مدد به حیات و زندگی شرافتمندانه است، اظهار کرد: امروز ثمره این نگاه را با هدایت‌های امامین انقلاب در حوزه‌های مختلف شاهد هستیم که در این راستا ۲ هزار خانواده از چرخه حمایت این نهاد خارج می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان، با بیان اینکه در طی دو سال متوالی این نهاد توانسته به تعهدات خود نسبت به جامعه هدف جامع عمل بپوشاند، یادآور شد: بانک‌های عاملی در بحث ارائه تسهیلات برای سرمایه‌گذاری در کنار این نهاد بودند به طوری که ۷۵ درصد تعهدات این نهاد در حوزه اشتغال تحقق یافته است.

وی تصریح کرد: چشم‌اندازی که در حوزه ایجاد اشتغال پایدار داریم، ورود به کسب و کار دانش بنیان، فناور، خلاقانه و ایجاد ارزش برای طرح‌های اشتغال در اولویت این نهاد است که امیدواریم با حمایت‌هایی که می‌شود سال به سال شاهد این باشیم تا افراد بیشتری از چرخه حمایت خارج شوند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha