یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
سرلشکررحیم صفوی

حوزه/ مشاور رهبر معظم انقلاب اسلامی در یزد گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات به معنای تأثیرگذاری بر شاخص‌های مقبولیت و مشروعیت انقلاب اسلامی در عرصه داخلی و بین المللی به شمار می آید، زیرا این انتخابات می‌تواند در حل مشکلات و تنگناهای اقتصادی و همچنین برنامه هفتم توسعه به شدت تعیین کننده باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، سردار سرلشکر سید یحیی رحیم صفوی مشاور عالی رهبر معظم انقلاب در پایان راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن شهر یزد در میدان امیرچقماق، با گرامیداشت فرارسیدن یوم الله ۲۲ بهمن و چهل و پنجمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی، سلام امام خامنه ای به مردم یزد را ابلاغ کرد.

وی، حضور مردم ایران در راهپیمایی سراسری یوم الله ۲۲ بهمن را باعث مبهوت شدن همه تحلیلگران جهان دانست و افزود: همانگونه که مردم با وجود این مشکلات در صحنه حضور دارند؛ امیدواریم مسئولان نیز به همین شکل در میدان حضور بیابند.

مشاور عالی رهبر معظم انقلاب، با اشاره به ایستادگی مردم غزه در برابر تجاوزهای خونین صهیونیست‌ها گفت: مردم غزه چهار ماه است که با حمایت همه جانبه آمریکا از صهیونیست‌ها قتل عام می‌شوند، اما همچنان با مقاومت خود از حماس حمایت می‌کنند.

رحیم صفوی، برخی علل شکست آمریکا و رژیم صهیونیستی در جنگ اخیر غزه را مقاومت مردم، همراهی افکار عمومی جهانیان و برگزاری راهپیمایی در بسیاری از کشورها خصوصا آمریکا و کشورهای اروپایی و حمایت همه جانبه جبهه مقاومت خصوصا یمن برشمرد.

وی، افزود: دشمنان در فتنه‌های داخلی به دنبال براندازی نظام اسلامی بودند، اما در همه توطئه‌ها شکست خوردند و ایران اسلامی باعث افول و تضعیف و شکست طرح‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی شده است.

مشاور رهبر معظم انقلاب، انتخابات اسفندماه امسال را یادآور شد و گفت: مردم هوشمند و زمان شناس و متدین و انقلابی یزد و ایران برای پیشرفت استان و ایران باید حضور حداکثری داشته باشند، چرا که حضور حداکثری مردم در انتخابات به معنای تأثیرگذاری بر شاخص‌های مقبولیت و مشروعیت انقلاب اسلامی در عرصه داخلی و بین المللی به شمار می آید زیرا این انتخابات می‌تواند در حل مشکلات و تنگناهای اقتصادی و همچنین برنامه هفتم توسعه به شدت تعیین کننده باشد.

رحیم صفوی، ثروت اصلی استان یزد را هم فکری، تدین، تعقل، خردمندی و سختکوشی مردم دانست و اظهار امیدواری کرد: مطمئنا در پنج سال آینده شاهد پیشرفت های بالنده‌ای در استان یزد خواهیم بود.

مشاور عالی رهبر معظم انقلاب، خاطر نشان کرد: این راهپیمایی بار دیگر ایستادگی ملت سرافراز ایران را به جهانیان نشان داد و این پیام را به بدخواهان ایران و اسلام رساند که مردم با این حضورها از امنیت کشور محافظت می‌کنند.

وی، یادآور شد: آمریکا پس از فروپاشی شوروی تلاش کرد تنها ابرقدرت جهان شود و با اروپایی‌ها ائتلاف کرد تا ایران و چین و روسیه را ضعیف نگه دارد، اما اکثر تحلیل گران جهان معتقدند هندسه نظم جهانی به سمت چند قطبی شدن قدرت در حال حرکت است و قدرت اروآسیایی در حال تشکیل قدرت جدیدی بالاتر از قدرت آمریکاست.

مشاور عالی رهبر معظم انقلاب، ادامه داد: قدرت جهان اسلامی متشکل از ۵۷ کشور اسلامی و قدرت مقاومت اسلامی منطقه غرب آسیا از شمال آفریقا تا غرب آسیا در حال شکل گیری است که قدرتی فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و جمیعتی به شمار می‌آید.

رحیم صفوی، گفت:آمریکا با هدف تحقق خاورمیانه جدید، به افغانستان و عراق لشکرکشی کرد، اما این لشکرکشی که با کشتار بزرگ در این کشورها همراه بود؛ به سرنگونی دشمنان ایران و قدرتمندتر شدن ایران انجامید.

وی، بیان کرد: آمریکا و غربی‌ها در اوکراین کودتای مخملی راه انداختند تا این کشور عضو اتحادیه اروپا شود و ناتو در اوکراین مستقر شود و روسیه را تهدید کند، اما روسیه برای دفاع از امنیت خود و دفاع از ساکنان روس زبان اوکراین به این کشور حمله کرد.

مشاور عالی رهبر معظم انقلاب، تصریح کرد: آمریکا و ناتو به عنوان قدرت بزرگ نظامی نتوانستند در عملیات علیه روسیه شرکت کنند و فقط به کمک نظامی پرداختند، اما در این توطئه هم متحمل شکست شدند.

رحیم صفوی، داعش را مولود آمریکا و رژیم صهیونیستی با حمایت چند میلیارد دلاری برخی کشورها از جمله ترکیه و اردن خواند و افزود: این گروه با هدف عقیم سازی بیداری اسلامی تشکیل شد تا دولت‌های سوریه و عراق را سرنگون کنند و سپس به سمت ایران بیایند.

وی افزود: داعش بسیاری از مردم عراق و سوریه را کشت و شهرها را ویران و حتی حرم ائمه را بمب گذاری کرد، اما مدافعان حرم و فرمانده دلاور آنان یعنی حاج قاسم سلیمانی به همراه مجاهدان افغان و پاکستانی و حزب الله لبنان و همراهی مردم سوریه و عراق این گروه را شکست دادند.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha