جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
استاندار کردستان

حوزه/ استاندار کردستان گفت: مشارکت در انتخابات حتی از نتیجه آن هم مهم‌تر است، مشارکت حداکثری در انتخابات از کشور و انقلاب صیانت می‌کند از این رو همه کسانی هم که با نظام مشکل دارند به فرموده مقام معظم رهبری باید در انتخابات شرکت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، اسماعیل زارعی کوشا امروز در آیین افتتاحیه یادمان شهید گمنام مدرسه علمیه امام صادق (ع) قروه اظهار داشت: هیچ سعادتمندی سعادتمندتر از شهید و هیچ خوشبختی خوشبخت‌تر از شهید نیست و هیچ مقامی بالاتر از مقام شهدا نیست.

استاندار کردستان تصریح کرد: هر قومی که زمان خود را نشناسد و تحلیل دقیقی از دوران خود نداشته باشد به مسیری می‌رود که توفیقی در انتهای آن نخواهد بود.

زارعی کوشا ادامه داد: داشتن تحلیل اوضاع منطقه در دنیایی که امروز ما در آن قرار داریم از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری بهترین تحلیل‌ها را از اوضاع و عصر کنونی دارند، تصریح کرد: رهنمون‌های ارزشمند رهبر معظم انقلاب سرشار از نور و حکمت است که باید بارها و بارها به سخنرانی‌های ایشان گوش بدهیم، حکمتی که در بیان و رفتار رهبری وجود دارد اقتضا می‌کند که با دقت تمام به سخنان معظم‌له گوش دهیم چرا که سخنان رهبری راهگشاست.

استاندار کردستان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند نظم باطل جهانی در حال تغییر و تحول است، گفت: دشمنان خطر انقلاب اسلامی را خیلی زود درک کرده و تمام توان خود را با توطئه‌افکنی برای جلوگیری از حرکت رو به رشد انقلاب بکار گرفته‌اند.

وی افزود: از روز اول انقلاب تاکنون این داستان وجود داشته است، اما با وجود تمام تلاش‌های دشمنان، انقلاب اسلامی به این نقطه از رشد رسیده و قله‌های پیشرفت را پیموده است.

استاندار کردستان تصریح کرد: دشمن با وجود شکست‌های پی‌درپی، چون ایران و انقلاب را خطر بزرگی می‌دانند هرگز از توطئه‌افکنی خسته نشده‌اند.

زارعی کوشا از شهدا به عنوان سرمایه‌های بزرگ جامعه اسلامی نام برد و افزود: مجلس شهدا فرصتی برای بیان ارزش‌هایی است که جامعه نیاز دارد.

وی در ادامه گریزی هم به انتخابات زد و گفت: دعوت مردم برای مشارکت در انتخابات مهمترین کار جهادی است، هرکس با هر ابزاری که در اختیار دارد باید مردم را به مشارکت در انتخابات دعوت کند.

زارعی کوشا ادامه داد: مشارکت بالای مردم در انتخابات پشتوانه‌ای برای انقلاب است و دشمن را متوقف خواهد کرد و فضای بین‌المللی را برای ما مساعد خواهد کرد.

استاندار کردستان عنوان کرد: مجلس شورای اسلامی و انتخاب اصلح بسیار مهم است و در توسعه کشور نقش بسزایی دارد از این رو تبیین شاخص‌های انتخاب برای داشتن مجلس قوی ضروری است.

زارعی کوشا تصریح کرد: مشارکت در انتخابات حتی از نتیجه آن هم مهم‌تر است، مشارکت حداکثری در انتخابات از کشور و انقلاب صیانت می‌کند.

وی به وضعیت استان و خدمات نظام در کردستان اشاره کرد و تصریح کرد: خدمات تمام دولت‌ها در کردستان را ارج می‌نهیم، اما نگاه دولت سیزدهم به کردستان بسیار متفاوت بوده است.

استاندار کردستان یادآورشد: هر زمان دولت‌ها بیانات رهبر معظم انقلاب را فصل‌الخطاب قرار داده و بر مبنای آن حرکت کرده‌اند بهترین عملکرد را در سطح بین‌المللی داشته‌اند ولی در شرایط عکس آن تمام انرژی دولت صرف چیزهای دیگر شد.

زارعی کوشا با اشاره به اینکه امروز به واسطه نگاه دولت اتفاقات توسعه‌ای بسیار خوبی در کردستان شکل گرفته است، گفت: نگاه توسعه‌ای دولت به استان کردستان موجب تصویب مصوبات قابل توجه و اتمام پروژه‌های متعدد در بخش‌های مختلف شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha