یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
دیدار سردار میرحیدری فرمانده انتظامی استان قم با آیت الله کریمی جهرمی

آیت الله کریمی جهرمی با اشاره به گسترش مهاجرت مردم به قم، تصریح کرد: مهاجرت مردم به شهر قم سبب تغییر بافت فرهنگی و دینی شهر شده است که باید همه مسئولان به این مهم توجه کنند و تصمیماتی اتخاذ شود تا هویت دینی شهر قم پایدار بماند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت الله کریمی جهرمی در دیدار سردار میرحیدری فرمانده انتظامی استان قم، توفیق خدمت در شهر مقدس قم را با اهمیت دانست و اظهار کرد: جنابعالی بحمدالله عنصر لایق و متعهد به دین و پایبند به اخلاق می باشید و توفیق خدمت شما در کنار مضجع حضرت معصومه سلام الله علیها نشان از لطف و عنایت الهی به شما می باشد که باید هر روز شکرگزار آن باشید و شکر این توفیق با خدمت صادقانه به مردم عزیز شکل می گیرد.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به گسترش مهاجرت مردم به قم، افزود: مهاجرت مردم به شهر قم سبب تغییر بافت فرهنگی و دینی شهر شده است که باید همه مسئولان به این مهم توجه کنند و با دقت کامل اتفاقاتی که به سبب مهاجرت ایجاد می شود را بررسی نمایند و برای آینده تصمیماتی اتخاذ شود تا هویت دینی شهر قم پایدار بماند.

آیت الله کریمی جهرمی توفیق خدمت به مردم را با اهمیت دانست و بیان کرد: ممکن است در راه خدمتگزاری ناملایمات یا عدم همراهی از سوی برخی افراد یا مسئولان نیز داشته باشید اما در مسیر الهی و با نیت خدمت به این مردم که همه در پناه حضرت معصومه سلام الله علیها جمع شده اند، سختی ها را تحمل نمایید و با تمام توان تا پایان دوره مسئولیتتان از این خدمت و توفیق خداداد بهره برداری نمایید.

در ابتدای این دیدار که حجت الاسلام پورمیرزایی رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان قم نیز حضور داشت، سردار میرحیدری گزارشی ارائه داد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha