دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
شورای اداری شهرستان خرمشهر

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خوزستان عنوان کرد: مردم شریف ایران اسلامی بدانند امروز شرکت در انتخابات پیش رو کمک برای رسیدن به اهداف اساسی نظام مقدس اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان در شورای اداری شهرستان خرمشهر به میزبانی دفتر امام جمعه این شهرستان با تبریک اعیاد شعبانیه بر ضرورت مراقبت از نفس خود و اهمیت آمادگی برای درک ماه مبارک رمضان، گفت: یکی از ایستگاه‌هایی که انسان را در قیامت نگه می‌دارند غیبت و تهمت است.

وی ادامه داد: اگر گفته شود این نظام هیچ دستاوردی نداشته این مسأله مصداق تهمت است و مدعیان آن باید پاسخگوی خداوند متعال باشند. یکی از صفات مومنین شکرانه نعمت الهی است اگر با انصاف وضعیت اقتصادی ایران را با برخی کشورهای هم سطح مانند ترکیه مقایسه کنند با این ویژگی خواص ایران که 45 سال تحریم کامل است و ترکیه هم سوی با غرب است و این فشارها را ندارد باز هم می بینیم تورم در ایران بیشتر از ترکیه نیست.

امام جمعه اهواز با بیان خاطرات یکی از مبارزین دوران انقلاب، گوشه ای از جنایات رژیم پهلوی را بیان کرد و گفت: آنهایی که نظام مقدس اسلامی را با نظام پهلوی مقایسه می کنند در حق این نظام ظلم می کنند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان عنوان کرد: مردم شریف ایران اسلامی بدانند امروز شرکت در انتخابات پیش رو کمک برای رسیدن به اهداف اساسی نظام مقدس اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد گفت: در آستانه سفر رئیس جمهور به استان خوزستان، شورای اداری خرمشهر یک اولویت مهم و زود بازده را به استان معرفی کنند تا به سمع و نظر رئیس جمهور برسد تا در این وقت باقیمانده دولت در هر شهرستان استان ما شاهد افزایش خدمات دولت باشیم. موفقیت شما مدیران دولتی آبروی برای نظام است.

همچنین در ابتدای نشست شورای اداری شهرستان خرمشهر ضمن قرائت آیاتی از کلام الله مجید، حجت الاسلام عادل پور امام جمعه و آقای خواست خدایی فرماندار شهرستان خرمشهر به بیان نکاتی پیرامون شهرستان پرداختند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha