یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تریبون آزاد

حوزه/ به همت معاون‌ علمی مدرسه‌ علمیه خاتم‌الاوصیاء(عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف) فاضل‌آباد، تریبون ‌آزاد «چرا رأی می‌دهم» برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گرگان، خانم خلیلی معاون‌ علمی مدرسه‌ علمیه خاتم‌ الاوصیاء (عجل‌ الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف) فاضل‌ آباد از برگزاری تریبون‌ آزاد با موضوع «چرا رأی می‌دهم» خبر داد.

خانم معصومه‌ خلیلی هدف از برگزاری این برنامه را شکل‌گیری بستری مناسب برای تبادل دیدگاه‌ها و ارتقاء سطح سیاسی طلاب و آمادگی برای پاسخگویی به شبهات انتخاباتی در جامعه بیان کرد.

وی ابراز کرد: طلاب در این محافل مهارت گفت‌وگو با دیگران و آداب مقابله با نظرات و دیدگاه‌های مخالف را آموزش می‌بینند.

یکی از طلاب بیان کرد: برخی از مردم رأی سفید می‌دهند، برخی اصلا رأی نمی‌دهند و معتقدند که فرد اصلح وجود ندارد اما من رأی می‌دهم زیرا ممکن است با رأی ندادن من فردی غیرمسئول و غیر اصلح انتخاب شود.

نظر فرد دیگری این بود که من رأی می‌دهم زیرا اگر رأی ندادن من بی اثر بود، دشمن تبلیغات گسترده برای عدم حضور نمی‌کرد و طلبه‌ دیگر گفت: برای عزت و سربلندی کشورم رأی می‌دهم .

فرد دیگری گفت: کوچکترین قدم برای سربلندی کشورم حضور در انتخابات است .

یکی از طلاب با استناد به سخن شهید همت که فرمودند: «ببین دشمن کجا رو میزنه، همونجا جبهه خودی است»، تأکید کرد: رأی می‌دهم تا دشمن ناکام بماند.

طلبه رأی اولی، لبیک به ندای رهبری را هدف از حضور در انتخابات بیان کرد و برخی دیگر، مشکلات اقتصادی را دلیل برای عدم حضور در انتخابات عنوان کردند.

گروه دیگری از طلاب گفتند: با وجود گلایه از کوتاهی‌ها، اما رأی می‌دهیم .

در جمع بندی نهایی یکی از طلاب بیان شد: امنیت، مصونیت و پیشرفت ما تحت تأثیر انتخاب ماست؛ پس با بصیرت باید در انتخابات شرکت کرده و برای دیگران نیز روشنگری کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha