یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
فرماندار شهرستان علی آباد

حوزه/ فرماندار شهرستان علی آباد کتول در جمع طلاب مدرسه علمیه شهیده بنت الهدی علی‌آباد کتول گفت: حضور حداکثری در انتخابات باعث امنیت سازی کشور می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گرگان، ابراهیم احمدی فرماندار شهرستان علی‌آباد کتول روز گذشته در دیدار جمعی از طلاب‌ مدرسه ‌علمیه ‌شهیده ‌بنت‌الهدی به سخنان‌ مقام‌ معظم‌ رهبری در دیدار با مردم‌ تبریز اشاره کرد و به بیان دو مورد از معانی معظم‌ له در بحث انتخابات پرداخت و یکی از آنها را امنیت‌آوری انتخابات در کشور دانست.

وی معتقد است؛ ‌ابتکار انقلاب ‌اسلامی از نگاه حضرت ‌امام‌ راحل این است که مردم، در تمام ‌شئون کشورداری سهیم هستند.

فرماندار شهرستان علی آباد کتول در ادامه بیان کرد: معنای دوم در انتخابات، میثاق‌گرایی مردم است که مردم نسبت به ارزش‌هایی که خلق شده، پایبند هستند.

آقای احمدی با بیان اینکه دشمن می‌خواهد مردم در صحنه نباشند و مشارکت کمرنگ شود، افزود: چشم امید آزادی‌خواهان دنیا و جبهه مقاومت به ایران اسلامی دوخته شده است؛ لذا اهمیت مشارکت و حضور مردم و تقویت حکومت اسلامی بیش از هر زمان دیگری مورد نیاز است.

وی با تاکید بر قانون‌مداری و رعایت اخلاق، بر انتخاب فرد اصلح تاکید کرد و گفت: مردم ما آگاه و هوشیار هستند؛ زمان شناسی آنها در این چهل و پنج سال عمر انقلاب، ثابت شده است.

فرماندار شهرستان علی‌آباد کتول مشارکت مردم را مهم ترین اصل در انتخابات اسفندماه برشمرد و گفت: یازدهم اسفند مردم ما یک بار دیگر بدخواهان اسلام و نظام اسلامی را مأیوس خواهند کرد.

آقای احمدی خطاب به طلاب حاضر گفت: طلاب در محیط‌های مختلف برای مردم روشنگری کنند، همه باید بدانند با قهر از صندوق رأی مشکلی حل نخواهد شد.

حضور حداکثری در انتخابات باعث امنیت سازی کشور می‌شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha