یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
عباس کعبی اهل هویزه

حوزه/ عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: توجه به مستضعفان و مقابله با مستکبران از اهداف انقلاب اسلامی است و بیشترین ادبیاتی که امام راحل به کار می برد بعد از اسلام و عدالت، حمایت از طبقه مستضعف بود و ادبیات رهبری هم همین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، آیت الله کعبی، در حسینیه مرکز علمی فرهنگی امام حسین(ع) اهواز گفت: توجه به مستضعفان و مقابله با مستکبران از اهداف انقلاب اسلامی است و بیشترین ادبیاتی که امام راحل به کار می برد بعد از اسلام و عدالت، حمایت از طبقه مستضعف بود و ادبیات رهبری هم همین است.

وی با اشاره به اینکه یکی از مؤلفه‌های توجه به مستضعفان هم تامین شغل، مسکن و ازدواج جوانان است، ادامه داد: بر اساس قانون اساسی، دولت باید بستر آن‌ها را فراهم کند و بر پایه استقلال اقتصادی و عدالت اجتماعی، فقر را ریشه کن کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: تقویت بخش خصوصی، اصلاح فرهنگ کار، تسهیلگری و حمایت شغلی و صندوق کارآفرینی، ایجاد بسترهای اشتغال، ارائه تسهیلات لازم برای استفاده از منابع زمین، آب، مهارت آموزی، حمایت از اصناف و راه‌اندازی کارگاه‌های آموزش کارآفرینی، راه‌اندازی اردوهای پیشرفت از راه‌های ریشه کن شدن بیکاری است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha