یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
امام جمعه برازجان

حوزه/ امام جمعه برازجان گفت: به طور کلی، مشارکت حداکثری و حضور گسترده مردم در انتخابات، مایه عزّت و اقتدار ملی بوده و از شاخصه‌های رشد ملّی محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام حسن مصلح امام جمعه برازجان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه به مجلس تراز انقلاب اسلامی و انتخابات پرداخت و گفت: از تأثیرات غیرقابل انکار مشارکت حداکثری در انتخابات می توان بر تأمین امنیت ملی نام برد. نقش مردم در این راستا بی‌بدیل و بی‌همتا است.

وی با بیان اینکه رأی مردم از جنبه‌های مختلف داخلی و خارجی دارای ارزش‌ است ابراز داشت: هر قدر مشارکت سیاسی و حضور مردم پررنگ‌تر باشد، جمهوریّت و اسلامیّت نظام تقویت می‌شود و به تأمین امنیت داخلی این مرز وبوم کمک می‌کند.

امام جمعه برازجان بیان داشت: مشارکت حداکثری می‌تواند شاخصی برای بالا رفتن امنیت بین المللی ایران عزیز باشد و قدرت چانه‌زنی‌های سیاسی را بالا ببرد.

حجت الاسلام مصلح گفت: رأی بالای مردم در انتخابات، برای دشمنان پیام انسجام و همراهی ملی را ارسال می‌کند. خلق حماسه ملّی در انتخابات، نشان‌دهنده حساسیت ملّت نسبت به سرنوشت خود و کشورشان است.

وی افزود: به طور کلی، مشارکت حداکثری و حضور گسترده مردم در انتخابات، مایه عزّت و اقتدار ملی بوده و از شاخصه‌های رشد ملّی محسوب می‌شود.

خطیب جمعه برازجان با اشاره به مشکل آرامستان شهر برازجان گفت: به گفته متولیان آرامگاه شهر برازجان ظرفیتش تکمیل است و دیگر زمین خالی برای دفن اموات ندارد لذا مسؤولان شهر اعم از فرمانداری، شورا و شهرداری باید برای دفن اموات شهروندان تدبیر و چاره اندیشی کنند.

حجت الاسلام مصلح گفت: چه در مکانی که قبلا تعیین و برای آماده سازی آن چند میلیارد هزینه شده است و چه در جایی که مقتضی و مورد اتفاق مدیران شهرستان باشد، در هر صورت شهر بزرگ ما به یک آرامستان بزرگ و در دسترس نیاز ضروری دارد که باید هر چه زودتر تعیین تکلیف شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha