پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
بر

حوزه / شهردار کاشان گفت: به خاطر شرایط حساس کشور و ضرورت پاسداشت و حراست از خون و آرمان شهدا، حضور حداکثری در انتخابات است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، ️کیومرث محمدپور در جمع مدیران شهری با یادآوری شرایط حساس کشور و ضرورت پاسداشت و حراست از خون شهدا و آرمان های آنان،حضور حداکثری را یک اصل مهم دانست و افزود:شهرداری کاشان تمام شرایط و امکانات را برای برگزاری هر چه پرشورتر انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری به کار گرفته است.
شهردار کاشان در ادامه با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در مورد انتخابات گفت: همانگونه که ایشان فرمودند(انتخابات،مظهر جمهوریت نظام است) بنابراین همه ما باید برای حفاظت از این ثمره انقلاب اسلامی تمام توان خود را به کار بگیریم.
️محمدپور در ادامه افزود:ایجاد فضای تبلیغات برای نامزدهای انتخابات به صورت عادلانه و متناسب، اکران تبلیغات محیطی با محوریت مشارکت مردم در انتخابات تولید محتوای رسانه ای برای شهروندان،اجرای برنامه‌ای فرهنگی و هنری با موضوع انتخابات و...برخی از اقدامات مدیریت شهری در این زمینه بوده است.

️شهردار کاشان،اهمیت نقش آفرینی تمام دستگاهها و مجموعه ها از جمله مدیریت شهری در انتخابات آتی را یادآور شد و افزود:تمام مسئولان، مدیران و دلسوزان نظام اسلامی باید از امکانات و ظرفیت های مجموعه خود برای ایجاد شور انتخاباتی در جامعه استفاده کنند.
محمد پور در پایان گفت:قطعا مردم دارالمومنین کاشان با حضور بصیرت مندانه بار دیگر ولایت مداری و دلبستگی خود را به آرمان‎های نظام مقدس اسلامی به منصه ظهور می ‎رسانند و برگ زرین دیگری در دفتر پرافتخار این منطقه ثبت خواهند نمود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha