شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
علامہ راجہ ناصر عباس جعفری

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین راجا ناصر عباس جعفری گفت: دولت متجاوز صهیونیستی از تصمیم دیوان بین المللی دادگستری سرپیچی کرده است. و برای نهادها و قوانین بین المللی هیچ ارزشی قائل نیست.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین راجا ناصر عباس جعفری جنایات اسرائیل در فلسطین را به شدت محکوم کرد و گفت: حملات رژیم صهیونیستی در فلسطین به فاجعه بزرگ انسانی تبدیل شده است. شرم آور است که ایالات متحده آمریکا به جای توقف وحشیگری اسرائیل، قطعنامه آتش بس فوری الجزایر در شورای امنیت جهانی را وتو کرد. الجزایر این قطعنامه را صرفا به دلیل انسان دوستی و با هدف آتش بس فوری در غزه به شورای امنیت ارائه کرده بود. کشورهایی که به این قطعنامه رای مثبت دادند در واقع از حق زندگی فلسطینیان حمایت کردند.

وی ضمن اشاره به ناآرامی فلسطینیان گفت: به نظر می رسد جهانیان به اسرائیل اجازه داده اند که مردم فلسطین را قتل عام کند. اسرائیل دائما قوانین جنگ را زیر پا می گذارد. دولت متجاوز صهیونیستی از تصمیم دیوان بین المللی دادگستری سرپیچی کرده است. و برای نهادها و قوانین بین المللی هیچ ارزشی قائل نیست. وزرای رژیم صهیونیستی در رسانه ها به راحتی از نابودی فلسطینی ها صحبت می کنند.

وی تأکید کرد: سکوت جنایتکارانه حاکمان مسلمان و سازمان همکاری اسلامی در قبال تجاوزات مداوم اسرائیل به فلسطینیان بی گناه قابل تأمل است. حاکمان پاکستان نیز نتوانسته اند هیچ استراتژی و اقدام مشخصی برای توقف این جنایات انجام دهند. تاکنون ۳۰ هزار فلسطینی در عملیات وحشیانه اسرائیل به شهادت رسیده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha