یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
دیدار "اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه" با نماینده ولی فقیه در خوزستان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به بیانات رهبرمعظم انقلاب مبنی براینکه تنها مسیر اصلاح کشور انتخابات است، افزود: با انتخاب صحیح می توان بسیاری از مشکلات و مسائل را حل کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد در نشست اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان خوزستان که بامحوریت اهمیت انتخابات در دفتر امام جمعه اهواز برگزار شد، با تبریک میلاد امام زمان(عج) اظهار کرد: ظهور و دیدار حضرت آرزوی خیلی ها است و باید توجه کرد که دو نوع ظهور داریم؛ نخست ظهور قدر و قیمت و دیگری ظهور شخص امام است.

وی ادامه داد: قبل از آنکه شخص امام زمان(ج) ظهور پیدا کند باید قدر ایشان را دانست. وقتی نعمت باشد اما از آن استفاده نکنیم کفران نعمت است. قبل از ظهور شخص باید قدر و قیمت امام بدانیم و این مسأله مقدم است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با تأکید براینکه باید خودمان را برای ظهور امام زمان(عج) آماده و مهیا کنیم، ادامه داد: این آمادگی به سطح فردی و اجتماعی است. باید کل عالم آمادگی پیدا کنند تا زمینه ظهور فراهم شود.

امام جمعه اهواز با اشاره به مطالبات مطرح شده از سوی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان، عنوان کرد: باید آثار پیگیری دغدغه ها را ببینند و کاریی که از دست ما بر می آید نیز پیگیر خواهم بود و قطعا آثار آنها را خواهیم دید.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد گفت: خداوند متعال انسان را برای یک هدف خلق کرده و آن مقام عبودیت و بندگی است و در سایه رسیدن به این کمال است که دیگر کمال ها به انسان داده می شود و باید همه ظرفیت ها در اختیار این مساله قرار داد.

وی با تأکید براینکه هنرمندان در تمامی عرصه ها بایستی بتوانند با کار ارزشمند در عرصه هنر به معنای واقعی نقش آفرینی کنند، افزود: هنرمندان مفاهیم مذهبی، ارزش های دینی و الهی را به گونه ای به تصویر بکشند که در نظر بیننده جذاب تر دیده شود. البته بنا نیست که از هر ابزاری در این جهت استفاده شود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان درخصوص موسیقی، خاطرنشان کرد: موسیقی مطلقا حرام‌نیست منتهی مراجع تقلید ملاک ارائه داده اند و گفتند مطابق با چارچوب و شاخصه حلال و غیر از آن حرام است.

امام جمعه اهواز عنوان کرد: خداوند متعال به اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه توفیق خوبی عنایت کرده منهی باید بیشتر کار شود و از این فرصت استفاده کرد. گاهی ممکن است محتوا مشکلی نداشته باشد اما ابزاری که از آن استفاده می شود صحیح نباشد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد عنوان کرد: گاهی از اوقات یک خطر شعر و هنر کار هزاران منبر را انجام می دهد و نه تنها مانع استفاده از ظرفیت های هنر نیستیم بلکه حمایت هم خواهد شد.

وی با اشاره با اهمیت توجه به دستاوردهای نظام، افزود: اینکه برخی ها بگویند هیچ کاریی صورت نگرفته صحیح نیست. منکر مشکلات و گرانی ها نیستیم، اما صرف تبیین دستاوردهای نظام ماه ها طول می کشد اما چون سفره مردم تنگ است دیده نمی شوند؛ انکار سختی نمی کنیم اما باید قدردان انقلاب اسلامی باشیم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به بیانات رهبرمعظم انقلاب مبنی براینکه تنها مسیر اصلاح کشور انتخابات است، افزود: با انتخاب صحیح می توان بسیاری از مشکلات و مسائل را حل کرد. لازمه اینکه استان رشد کند نامزد با شاخصه هایی که رهبری مطرح کرده را انتخاب کرد و قطعا استان رشد می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد تصریح کرد: ‌هرکجا در انتخابات شرکت و مطابق با شاخصه ها انتخاب کردیم ایران اسلامی رشد کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha