یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
نشست انتخاباتی

حوزه/ معاون مدرسه علمیه تخصصی الزهرا(سلام‌الله‌علیها) گرگان گفت: حفظ دین در گروه حفظ جمهوری اسلامی است؛ بنابراین حفظ جمهوری اسلامی یک واجب عینی و اهم واجبات است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گرگان، خانم مریم دوست محمدیان در نشست بصیرتی که در جمع اساتید، کارکنان و طلاب مدرسه علمیه تخصصی الزهراء(سلام‌الله‌علیها) گرگان برگزار شد، با استناد به کلام امام خمینی(رحمه‌الله‌علیه‌) که می‌فرمایند: «حفظ نظام جمهوری اسلامی از اوجب واجبات است»، تصریح کرد: سلامت نظام اسلامی وابسته به حضور حداکثری در صحنه‌های اجتماعی است و باید برای حفظ نظام تلاش کنیم.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری «انتخابات را رکن اصلی نظام جمهوری اسلامی» دانست و گفت: حفظ دین در گروه حفظ جمهوری اسلامی است؛ بنابراین حفظ جمهوری اسلامی یک واجب عینی و اهم واجبات است.

معاون آموزش مدرسه علمیه تخصصی الزهرا(سلام‌الله‌علیها) گرگان با اشاره به سوره عصر؛ یکی از بالاترین اعمال صالح را حفظ نظام دانست و افزود: حفظ نظام به حضور همه جانبه و حداکثری ما بستگی دارد که این مشارکت و حضور در صحنه باعث تقویت پایه‌های نظام اسلامی شده و دشمنان را ناامید خواهد کرد.

خانم دوست محمدیان اضافه کرد: طبق دیدگاه امام خمینی(رحمه‌الله‌علیه) حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران از حفظ یک نفر ولو امام عصر(عجل‌الله تعالی‌فرجه‌الشریف) اهمیتش بیشتر است چرا که ایشان هم خود را فدای اسلام می‌کند.

وی با اشاره به سخن حضرت امام خمینی(رحمه‌الله‌علیه) اظهار کرد: شناخت مسئولیت و عمل به آن، خودسازی و تهذیب نفس دو مسئله‌ای است که انقلاب از ما می‌خواهد که با عمل به این دو امر؛ به مدینه فاضله دست خواهیم یافت و مدینه فاضله انسان‌های مسئول و مهذب می‌سازند.

عضو هیئت أمنای این مدرسه اضافه کرد: ما منکر مشکلات نیستیم اما باید مشکلات و تغییرات را با شرکت حداکثری در پای صندوق‌های رأی حل کنیم؛ مثال درختی که برگ آن زرد شده و عاقلانه نیست که آن را از ریشه جدا کنیم، لذا نباید بگذاریم ریشه نظام را کوچک ترین امری تهدید کند.

خانم دوست محمدیان اظهار کرد: ما با وجود تمام کمبودها و ضعف‌ها و مشکلات، نسبت به اصل انقلاب مدیون هستیم ولی نباید نسبت به چهارچوب نظام بی تفاوت باشیم و این خیانت است.

وی تاکید کرد: بزرگترین اسلحه و سلاح نظامی، حضور چشمگیر مردم است؛ مقام معظم رهبری در بیانات خویش به حضور حداکثری مردم در انتخابات اشاره ‌می‌کند و معتقد است این حضور پشتوانه و تضمین کننده انقلاب است که دشمنان را ناامید می‌کندتا نتوانند فشار به نظام وارد کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha