شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تبریز

حوزه/ مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: ۸۵ وکیل نیکوکار و خیر زنجانی با کمیته امداد استان در جهت حل مشکلات حقوقی خانواده‌های تحت حمایت بصورت خیرخواهانه و داوطلبانه همکاری می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، روح الله صالحی مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در گفت و گو با خبرنگاران گفت: یکی از نیازهای شناسایی شده در جامعه هدف کمیته امداد مشکلات حقوقی و قضائی است که در راستای رفع این مسائل است.

وی با بیان اینکه کمیته امداد در کنار ارائه سایر خدمات به مددجویان به مشکلات حقوقی آنان نیز رسیدگی می‌کند، اظهار داشت: به‌منظور جلوگیری از تضییع حقوق مددجویان تحت حمایت، کارشناسان حقوقی این نهاد، علاوه بر اینکه در راستای وظایف خود در انجام امور حقوقی دستگاه متبوع اهتمام دارند به جهت حمایت از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان ضمن راهنمایی و مشاوره، پیگیر مسائل حقوقی و قضائی خانواده‌ها بوده و برای احقاق حقوق آنان تلاش می‌کند.

صالحی گفت: انجام معاضدت حقوقی و خدمت‌رسانی در این بخش به منظور احقاق حقوق جامعه هدف و آشنایی آنان با حقوق قانونی خود از اقدامات انجام شده در پیگیری مسائل حقوقی خانواده‌های عزیز تحت حمایت کمیته امداد استان در طول سال است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان، افزایش آموزش‌های کاربردی با استفاده از ظرفیت وکلا و اساتید اشاره کرد و گفت: در سال جاری از ظرفیت وکلای نیکوکار در جهت معاضدت قضائی مددجویان تحت حمایت به شکل مناسبی استفاده می‌شود.

وی گفت: در حال حاضر ۸۵ وکیل نیکوکار و خیر زنجانی با کمیته امداد استان در جهت حل مشکلات حقوقی خانواده‌های تحت حمایت به صورت خیرخواهانه و داوطلبانه همکاری می‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha