شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سخنان کوتاه انتخاباتی

حوزه/ خانم طاهری استاد مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) گفت: کفار کسانی هستند که اعتلای اسلام را نمی‌خواهند و در فضای مجازی سعی می‌کنند مردم مسلمان جمهوری اسلامی ایران را ناامید کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گرگان، خانم زینب طاهری در سخنان کوتاهی در جمع طلبه‌های مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(سلام‌الله‌علیها) کلاله بیان کرد: مشارکت در انتخابات نقش ویژه مردم در کشور است که دشمن قصد برهم زدن آن را دارد.

وی با استناد به آیه ۱۲۰سوره توبه «مَا کَانَ لِأَهْلِ الْمَدِینَةِ وَمَنْ حَوْلَهُمْ مِنَ الْأَعْرَابِ أَنْ یَتَخَلَّفُوا عَنْ رَسُولِ اللَّهِ وَلَا یَرْغَبُوا بِأَنْفُسِهِمْ…»، عنوان کرد: سختی و گرسنگی و رنج در راه خدا، هر عمل و قدمی که کفار را خشمگین کند و آنان را از رسیدن به هدفشان باز دارد، همه از مصادیق عمل صالح بشمار می‌روند.

استاد مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) اضافه کرد: بدون شک انتخابات یکی از اعمال صالح و رفتار شایسته است که نتیجه آن دور بودن انسان از خسران است.

خانم طاهری افزود: کفار کسانی هستند که اعتلای اسلام را نمی‌خواهند و در فضای مجازی سعی می‌کنند مردم مسلمان جمهوری اسلامی ایران را ناامید کنند.

وی در پایان اذعان کرد: تنها هدف کفار از منع مردم بر حضور در انتخابات، تنها زیر سوال بردن عظمت اسلام است؛ زیرا ایران تنها کشوری است که توانسته به مرحله تولی و تبری برسد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha