دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آیت الله سید محمد شاهچراغی - سمنان

حوزه/ نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری گفت: اینک، نوبت منتخبان و مسئولان اجرایی کشور است که باید به پاس قدردانی از این حضور فداکارانه، در مسیر اعتلای نام ایران اسلامی و حل مشکلات موجود خصوصاً گرفتاری‌های اقتصادی، گام‌های جدی‌تر و مؤثرتری بردارند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، آیت الله سید محمد شاهچراغی، نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری، با صدور پیامی ضمن تقدیر از حماسه حضور مردم، در توصیه به مسئولان به پاس قدردانی از این حضور گفت: اینک، نوبت منتخبان و مسئولان اجرایی کشور است که باید به پاس قدردانی از این حضور فداکارانه، در مسیر اعتلای نام ایران اسلامی و حل مشکلات موجود خصوصاً گرفتاری‌های اقتصادی، گام‌های جدی‌تر و مؤثرتری بردارند.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بار دیگر تجلی اراده ملت شریف ایران در صحنه انتخابات، به رخ جهانیان و دشمنان قسم‌خورده ایران کشیده شد و برگ زرینی از کتاب تاریخ جمهوری اسلامی رقم خورد.

مردم بزرگوار ایران به‌ویژه هم‌استانی‌های عزیز با وجود دلخوری‌ها و گله‌مندی‌ها، حماسه‌ای دیگر آفریدند و با شرکت در انتخابات یازدهم اسفند به ندای رهبری و دلسوزان انقلاب لبیک گفتند. اینک، نوبت منتخبان و مسئولان اجرایی کشور است که باید به پاس قدردانی از این حضور فداکارانه، در مسیر اعتلای نام ایران اسلامی و حل مشکلات موجود خصوصاً گرفتاری‌های اقتصادی، گام‌های جدی‌تر و مؤثرتری بردارند.

اکنون اینجانب پس از دو دوره حضور در مجلس خبرگان رهبری و با اتمام مسئولیت نمایندگی مردم استان سمنان در این جایگاه خطیر، از همراهی‌ها و حمایت‌های بی‌دریغ مردم و مسئولان استان تشکر کرده و از همگان حلالیت می‌طلبم.

در پایان به دست‌اندرکاران و برگزارکنندگان انتخابات خداقوت گفته و به منتخبین عزیز استان در مجلس شورای اسلامی و منتخب مجلس خبرگان، برادر ارجمندم جناب آیت‌الله میرباقری تبریک می‌گویم و توفیق همه خدمتگزاران را از خداوند رحمان خواستارم.

سید محمد شاهچراغی

نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha