دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
پیام حجت الاسلام سید مصطفی رضوی دبیر ستاد راهبری معماری و شهرسازی اسلامی حوزه های علمیه

دبیر ستاد راهبری معماری و شهرسازی اسلامی حوزه های علمیه از دکتر محمدمنان رئیسی خواست نسبت به تحقق احیای منضبط و واگذاری گسترده زمین به مردم، اخذ مالیات بر زمین و مسکن از مترفین و سوداگران زمین و مسکن و ترویج الگوی معماری و شهرسازی اسلامی ایرانی را به عنوان یک حق و مطالبه مردمی دنبال کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام سید مصطفی رضوی دبیر ستاد راهبری معماری و شهرسازی اسلامی حوزه های علمیه در پیامی آورده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حماسه‌ی حضور پرشور مردم در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، صفحه‌ی تابناک دیگری بر افتخارات بزرگ انقلاب افزود. یک بار دیگر مردم عزیز ایران آگاهانه و بهنگام، دفاع جانانه‌ی خود از نظام اسلامی را به همه نشان دادند و نقشه های دشمنان این مرز و بوم را باطل ساختند و با حضور مسؤولانه خود در پای صندوق های رای بر وفاداری خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پافشاری کردند.

ستاد راهبری معماری و شهرسازی حوزه های علمیه ضمن تبریک به منتخبین مردم ولایتمدار استان قم به ویژه جناب دکتر محمد منان رئیسی از نمایندگان استان انتظار دارد، تمام تلاش خود را در راه دفاع از ارزش های اسلام و انقلاب، استقلال کشور از اجانب و حمایت از منافع ملی و ملت قدرشناس ایران جهت دستیابی همه جانبه به ایران قوی مصروف نمایند.

جناب دکتر رئیسی با شعار اصلاح الگوی مسکن و سبک زندگی اسلامی در انتخابات حضور یافتند و اساسا رای مردم به ایشان رای به مهمترین دغدغه معیشت و زندگی آحاد جامعه است. از این منتخب محترم خواستاریم نسبت به تحقق احیای منضبط و واگذاری گسترده زمین به مردم، اخذ مالیات بر زمین و مسکن از مترفین و سوداگران زمین و مسکن، ترویج الگوی معماری و شهرسازی اسلامی ایرانی را به عنوان یک حق و مطالبه مردمی دنبال نموده و به آن اهتمام کافی داشته باشند.

موفقیت روزافزون تمام نمایندگان محترم را در خدمت به ملت فهیم و بصیر ایران اسلامی از خداوند منان خواستارم.

سید مصطفی رضوی
دبیر ستاد راهبری معماری و شهرسازی اسلامی حوزه های علمیه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha