دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام جمعه بروجرد

حوزه/امام جمعه بروجرد در پیامی از حضور حماسی و پرشور مردم شهرستان در انتخابات ۱۱ اسفند قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام سید علی حسینی،امام جمعه بروجرد در پیامی از حضور پرشور و حماسی مردم شهرستان در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری قدردانی کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امام رضا علیه السلام فرموند:
مَن لَم یَشکُرِ المُنعِمَ مِنَ المَخلوقینَ لَم یَشکُرِ اللّه َعَزَّوجلَّ
هر که سپاس مردم نعمت دهنده را نگوید، سپاس خدای بزرگ را نگفته است.

مردم شریف بروجرد حضور هوشمندانه شما در پای صندق های رأی برای انتخاب نمایندگان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری قابل تقدیر و تحسین است.

شما با این حرکت حساب شده و انقلابی همه آزاد اندیشان و دین باوران را امیدوار و دشمنان را در غم و اندوه فرو بردید، اینجانب صمیمانه از تک تک شما برادران و خواهران گرامی تشکر می نمایم.

از داوطلبان محترم که با حضور خود در صحنه انتخابات موجبات حضور مردم را فراهم نموده اند تشکر می کنم و بدانید هر کس بر اساس شرع مقدس اسلام و قانون و اخلاق هدفی را دنبال کند در هر حال پیروز است.

شما داوطلبان محترم که برای تقویت جمهوری اسلامی وارد صحنه انتخابات شده اید و شئون دینی و اخلاقی را رعایت نمودید پیروز و سر افراز هستید مبادا واژه شکست را درباره خود به کار ببرید شکست خورده و رسوا و سر افکنده آن داوطلبی است که برای رسیدن به هدف، قانون و اخلاق و انسانیت را زیر پا بگذارد و دلالان خود را برای خرید آرا در سطح شهر و روستا به کار گیرد.

از عوامل اجرایی، نظارتی، انتظامی، بسیجی، صدا و سیما و از همه کسانی که برای هرچه بهتر برگزار شدن انتخابات تلاش کرده اند،تقدیر و تشکر می نمایم.

سید علی حسینی
امام جمعه بروجرد
۱۳ اسفند ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha