دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آقاجانپور

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین آقاجانپور، با صدور پیامی درگذشت معاون اسبق فرهنگی سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام و المسلمین سید ضیاءالدین آقاجانپور، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، با صدور پیامی درگذشت حجت الاسلام علی اصغر توحیدی، معاون اسبق فرهنگی سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

انا لله و انا الیه راجعون

ارتحال عالم فاضل و مجاهد نستوه روحانی رزمنده و جانباز حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ علی اصغر توحیدی (ره) از روحانیون پیشکسوت دفاع مقدس و معاون اسبق فرهنگی سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح موجب تاثر و تالم گردید.

این عالم بزرگوار از مبارزان صدیق نهضت انقلاب اسلامی بود. که بعد از پیروزی انقلاب عمر با برکت خود را وقف دفاع از اسلام و قرآن و ارزش های اسلامی در سنگرهای مختلف کرده بود.

از ویژگی های برجسته او اخلاق و ادب و تواضع با مشی آخوندی و مردمی بود، او به امام و رهبری عشق می ورزید و تا آخرین نفس از ولایت دفاع می کرد.

اینجانب مصیبت فقدان این شخصیّت روحانی باارزش و خدمتگزار را به ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) به علمای اعلام و روحانیت معظم در حوزه های علمیه، مردم شریف استان فارس و مردم ولایتمدار شهرستان جهرم، همه ی دوستان و آشنایان و همکاران بخصوص به خانواده‌ی محترم و بازماندگان ایشان تسلیت می گویم.

روحش شاد و یادش گرامی باد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

سید ضیاءالدین آقاجان پور

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha