دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
انتخابات ارومیه

حوزه/ امام جمعه ارومیه گفت: متاسفانه بعضی ها منافقانه در فضای مجازی می نوشتند که انتخابات سوری است و نظام قصد ندارد که از برادران اکراد، کسی پیروز انتخابات شود، در حالیکه امروز شاهد آن هستیم که رای مردم معیار انتخابات بود  و نظام اسلامی هیچ نیت و قصدی در انتخابات نداشته و رای مردم را تایید کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی امروز در دیدار با منتخبان مردم ارومیه در دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات ما سالم است. امروز نظام هیچگونه دخالتی در انتخابات ندارد و معیار در انتخابات رای مردم است.

وی ادامه داد: متاسفانه بعضی ها منافقانه در فضای مجازی می نوشتند که انتخابات سوری است و نظام قصد ندارد که از برادران اکراد، کسی پیروز انتخابات شود، در حالیکه امروز شاهد آن هستیم که رای مردم معیار انتخابات بود و نظام اسلامی هیچ نیت و قصدی در انتخابات نداشته و رای مردم را تایید کرده است.

امام جمعه ارومیه اشاره کرد: همچنین گروه های ضد انقلاب کردی در خارج از کشور مردم را به عدم شرکت در انتخابات دعوت می کردند ولی مردم ارومیه نشان دادند که دلشان با انقلاب است و باحضور پرشور خود در انتخابات با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی تاکید کرد: استان آذربایجان غربی نماد وحدت و همدلی است و مباحثی از قبیل قومیت و مذهب نباید مطرح شود.

انتخابات نظام اسلامی سالم است / دل مردم با انقلاب است

وی افزود: متاسفانه برخی ها با حرف های غیر ضروری و بی ربط فضای استان را در انتخابات متشنج کردند که الحمدالله شما در ستاد هایتان با این مساله نسبتا خوب برخورد کردید و دوری جستید از این مباحث و باید این مساله را به نحو مطلوب ادامه دهید.

حجت الاسلام و الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی با تاکید بر وحدت بین مسئولین و نمایندگان، بیان کرد: امروز شما نمایندگان مردم دیگر باید رقابت را کنار بگذرید و بعنوان ید واحد مسائل استان و شهرستان ارومیه را دنبال کنید.

وی ادامه داد: امروز تعامل شما ها باید با قوه مجریه و شخص استانداربصورت مطلوب باشد. استاندار آذربایجان غربی ظرفیت های خوبی دارد که لازم است ارتباط تان را با ایشان حفظ و تقویت کنید.

امام جمعه ارومیه درخواست کرد: وحدت خودتان را حفظ کنید. هر چه قدر ما دیدمان را وسیع تر و گسترده تر باشد، تصمیم های وسیع تری می توانیم بگیریم و به اهداف والاتری دست یابیم. امروز برخی از مشکلات استانی نیست بلکه منطقه ای است .در اینجا لازم است که وحدت بین نمایندگان مناطق شمالغرب کشور جاری باشد تا نتیجه مطلوب میسر گردد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: مردم آذربایجان غربی مردم بسیار خوبی هستند. سعی کنید تماما در خدمت این مردم نجیب باشید و برایشان قدم بردارید.

وی خاطر نشان کرد: ما باید از تاریخ درس بگیریم. این را اول به خودم و بعد به شما ها می گویم. این عناوینی که امروز به ما داده اند اعتباری است. امروز مردم به ما رای داده اند شاید فردا ندهند.

انتخابات نظام اسلامی سالم است / دل مردم با انقلاب است

حجت الاسلام والمسلمین قریشی افزود: اراده مردم ثابت نیست و این بصورت مکرر در طول تاریخ رخ داده است و مطمئنا اگر در طول این چهار سال عملکرد خوبی برای مردم نداشته باشید، مردم به تغییر رای خواهند داد.

امام جمعه ارومیه در پایان به نمایندگان مجلس توصیه کرد: سعی کنید نیت تان در همه کارها کسب رضایت الهی باشد. امیرالمومنین (ع) می فرمایند: «مَنْ أَصْلَحَ مَا بَیْنَهُ وَ بَیْنَ اللَّهِ، أَصْلَحَ اللَّهُ مَا بَیْنَهُ وَ بَیْنَ النَّاسِ» هر که رابطه میان خود و خدا را نیکو سازد، خداوند نیز، رابطه او را با مردم نیکو سازد. اگر ما برای کسب رضای الهی کار کنیم، رضایت مردم نیز حاصل می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha