دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
امام جمعه شبانکاره

حوزه/ امام جمعه شبانکاره با بیان اینکه کسانی که با گزارشات خلاف واقع به شهرستان و استان باعث بدبینی مسئولین به منطقه شبانکاره می شوند، عنوان کرد: این افراد به منطقه و مردم عزیز شبانکاره خیانت کرده اند، نیروهای امنیتی، اطلاعاتی و مسئولین شهرستانی و استانی به گزارشات خلاف واقع توجه ننمایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام محمد پُردل امام جمعه شبانکاره ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه با بیان اینکه ما کاری مهم‌تر از خودسازی نداریم‌، اظهار داشت: بزرگ‌ترین ریاضت‌ها، همین دین‌داری است. ما بزرگ‌ترین و مهم‌ترین کاری که در عالم داریم و هیچ‌کاری از اطوار و شئون زندگی ما مهم‌تر از آن نیست، این است که خودمان را درست بسازیم.

امام جمعه شبانکاره با اشاره به اینکه خدای سبحان ماه رمضان را به نزول قرآن در آن معرفی می‌کند(شَهرُ رَمَضانَ الَّذِی اُنزِلَ فیهِ القُرآن)، گفت: پس عظمت این ماه به لحاظ روزه نیست، بلکه معرّف حقیقی ماه رمضان، «ظرف نزول قرآن بودن» آن است.

وی با بیان اینکه جهادِ انتخابات ۱۱ اسفند آموزه‌ها و عبرت‌هاست، افزود: بررسی شرایط موجود نشان می‌دهد که با همه سختی‌ها و فشارهای اقتصادی به‌ویژه در ۵ سال اخیر و با تبلیغات گسترده و سنگین رسانه‌ها و دشمنان داخلی و خارجی برای تحریم انتخابات، و امید دشمنان به مشارکت ۱۰ تا ۲۵درصدی، مشارکت ۴۰ درصدی ملت ایران پاسخ محکمی است به این دشمنان و در حقیقت این بار ملت ایران دشمنان خود را تحریم کردند و در این جنگ نابرابر، پیروز ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی است و شکست‌خورده دشمنان داخلی و خارجی این ملت هستند.

وی تصریح کرد: از حضور ملت با بصیرت، آگاه، دشمن شناس و فهیم ایران اسلامی در انتخابات تشکر و قدردانی نمایم. حقیقتا این حضور مشت محکمی بر دهان مخالفین ، معاندین، منافقین و دشمنان ایران زمین بود.

خطیب نماز جمعه شبانکاره عنوان کرد: مردم عزیز و همیشه در صحنه بخش شبانکاره هم با حضور ارزشمند خود برگ زرّینی در دفتر افتخارات منطقه ثبت نمودند. حقیر کمترین کوچک و خادم شما عزیزان از این حضور حماسی و پرشور در انتخابات صمیمانه تشکر و قدردانی می کنم.

وی با بیان اینکه کسانی که با گزارشات خلاف واقع به شهرستان و استان باعث بدبینی مسئولین به منطقه شبانکاره می شوند، عنوان کرد: این افراد به منطقه و مردم عزیز شبانکاره خیانت کرده اند، نیروهای امنیتی، اطلاعاتی و مسئولین شهرستانی و استانی به گزارشات خلاف واقع توجه ننمایند.

امام جمعه شبانکاره بیان کرد: پویش انگشت آینده ساز رأی اولی ها و پویش خودروی رایگان جهت حضور در انتخابات کار بسیار ارزشمندی بود.

امام جمعه شبانکاره خاطر نشان کرد: اهمیت سرمایه نمادین بودن شهید به این دلیل است که اساسا تغییر فرهنگ بدون شهادت میسر نمی‌شود. مقاتله بین جبهه ایمان و کفر قطعی است. لذا ما به مثابه سپاهیان جبهه حق، باید در یک مرحله تاریخی طرف مقابل خود را از بین ببریم و این امر نیاز به آمادگی برای قتال دارد و آمادگی برای قتال جز با آمادگی برای شهادت ممکن نیست.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha