یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 1143222
۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۵
تصاویر / جلسه شورای فرهنگ عمومی استان همدان

حوزه / قاسمی فرزاد گفت: خلق حماسه توسط مردم بصیر و آگاه ایران اسلامی یک اتفاق بی‌نظیر بود که دشمنان را دچار یأس و ناامیدی کرد و لذا باید گفت، پیروز انتخابات مردم ایران اسلامی بودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان امروز در شورای فرهنگ عمومی استان، اظهار داشت: خلق حماسه توسط مردم بصیر و آگاه ایران اسلامی یک اتفاق بی‌نظیر بود که دشمنان را دچار یأس و ناامیدی کرد و لذا باید گفت، پیروز انتخابات مردم ایران اسلامی بودند.

وی افزود: فضای رقابتی اخلاق مدارانه و قابل تحسین در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اتفاق افتاد که قابل تقدیر است.

وی با تأکید بر اینکه اِلمان‌های انگلیسی زبان با فرهنگ ما سازگار نیست، گفت: شهرداری با طرحی مناسب برنامه‌ی جایگزینی اِلمان‌ها را در دستور کار قرار دهد.

وی با بیان اینکه توزیع و نحوه‌ هزینه‌کرد اعتبارات باید در شورای برنامه‌ریزی استان مورد تصویب قرار گیرد، خاطرنشان کرد: در سال گذشته ۳۰۰ میلیون تومان برای سند قرآنی استان تخصیص یافت و توسط دستگاه تخصصی هزینه شد.

وی با اشاره به اهمیت توجه به ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه، اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی برنامه مسطورا را به عنوان یک وظیفه‌ سازمانی و عقیدتی در ادارات تابعه مورد استفاده قرار دهند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha