دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
قدرتی

حوزه/مدیر کل تبلیغات اسلامی استان لرستان از اعزام قریب به ۱ هزار و ۲۰۰ مبلغ ماه مبارک رمضان به نقاط مختلف این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام مهدی قدرتی،مدیر کل تبلیغات اسلامی استان لرستان امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه لرستان در تشریح برنامه های ماه مبارک رمضان بیان داشت:ماه مبارک رمضان برنامه های متنوع دینی و فرهنگی در نقاط مختلف استان اجرا خواهد شد.

وی بیان داشت:امسال با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان و ایام نوروز ایستگاه های معنوی با حضور روحانیون در جوار تفرجگاه ها و مناطق دیدنی لرستان برپا می شود و مسافران می توانند از مشاوره های دینی و فرهنگی مبلغان در حوزه های عفاف و حجاب،سبک زندگی اسلامی،تربیت فرزند و ...بهره مند شوند.

حجت الاسلام قدرتی با اشاره به اینکه یکی از برنامه های محوری امسال برگزاری محافل انس با قرآن کریم است،اظهار داشت:مراسم جزخوانی و همچنین تفسیر قرآن کریم با همکاری صدا و سیمای لرستان برگزار می شود.

وی از برگزاری محافل جزخوانی قرآن کریم در برخی بوستان های استان خبر داد و خاطر نشان کرد:با هدف ترویج فرهنگ قرآنی این مراسم معنوی به صورت عمومی برای مردم روزه دار برگزار می شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان لرستان توزیع پیک قرآنی در مدارس،برگزاری محافل قرآنی در ادارات،نهادها،مدارس و دانشگاه ها و همچنین برگزاری جنگ های شادی معنوی همزمان با ماه مبارک رمضان را نیز از دیگر برنامه های اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان در ایام ماه بهار قرآن برشمرد.

حجت الاسلام قدرتی همچنین از اعزام قریب به ۱ هزار و ۲۰۰ مبلغ به مناطق مختلف لرستان در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت:این تعداد مبلغ بومی و غیر بومی ماه مبارک رمضان برای تبلیغ آموزه های دین مبین اسلام در مناطق مختلف شهری و روستایی لرستان مستقر هستند.

وی با اشاره به اجرای طرح قرآنی مسطورا خاطر نشان کرد:گفتمان‌سازی و ترویج مفاهیم قرآنی در زندگی آحاد مردم از اهداف این طرح است تا سطر به سطر زندگی با آیه‌های قرآنی منور و کلام وحی به گفتمان عمومی در جامعه تبدیل شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان در پایان یادآور شد: تلاش می شود با اجرای طرح مسطورا در سه سال، اثرات قرآن کریم در زندگی روزمره مردم ترویج یابد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha