یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 1143487
۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۹
گردهمایی مدیران کانون های فرهنگی هنری و فعالان مساجد خوزستان

حوزه/ امام جمعه اهواز بیان کرد: همدلی و تعامل در مساجد باید حاکم باشد و برنامه ای که امام جماعت سر دست گرفته است را مجموعه پازل های مرتبط با مساجد دنبال و در جهت تحقق آن گام بردارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، گردهمایی مدیران کانون های فرهنگی هنری و فعالان مساجد به مناسبت سالروز تأسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با حضور نماینده ولی فقیه در خوزستان برگزار شد.

در این نشست ابتدا آیاتی از کلام الله مجید قرائت شد و در ادامه تعدادی از مدیران و فعالان مساجد به بیان برنامه های اجرایی موفق، دغدغه ها و مطالباتشان پرداختند.

همچنین آقای مجید منادی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان و حسینی محراب استاندار خوزستان نیز به سخنرانی در خصوص کانون های مساجد و نقش برجسته آنها در زمینه فرهنگی و هنری بیان کرد.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان با تبریک حلول ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: افضل اعمال در ماه رمضان به بیان پیامبراکرم(ص) دوری از محرمات الهی است. در این ماه انسان مراقبت کند اعضا و جوارح او در طریق معصیت و نافرمانی خداوند متعال استفاده نشود.

وی بیان کرد: خداوند متعال آنچه از انسان می خواهد ثمره یک ماه عبادت و بندگی در ماه مبارک رمضان است. در این ماه خداوند به برخی از کارهای غیر اختیاری انسان پاداش می دهد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان خاطرنشان کرد: مسجد تراز انقلاب اسلامی مطالبه رهبرمعظم انقلاب است‌. باید تلاش کرد که از کارهای جزیره ای اجتناب کنیم. مسؤول مسجد امام محله و امام ‌جماعت است و آنکه مدیریت و راهبری می کند او است و مدیران کانون های فرهنگی هنری و فعالان مساجد یکی از اعضای اصلی مساجد هستند اما مجموعه اعضا باید در کنار امام جماعت باشند.

امام جمعه اهواز بیان کرد: همدلی و تعامل در مساجد باید حاکم باشد و برنامه ای که امام جماعت سر دست گرفته است را مجموعه پازل های مرتبط با مساجد دنبال و در جهت تحقق آن گام بردارند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد در پایان در خصوص، جمعیت و فرزند آوری، حجاب و امر به معروف و نهی از منکر و توجه به قرآن کریم در ماه رمضان در مساجد به ایراد سخن پرداخت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha